piątek, 15 lutego 2013

ODICNEK 3 (OGNISTE TANGO I WESOŁY JIVE)

Lektor : W drugim odcinku zatańczyły panie. Najlepiej spisali się Katarzyna Skowrońska Dolata i Robert Rowiński. Niestety ale musieliśmy pożegnać jedną z nich a byli nią Anna Kaczmarczyk i Rafał Maserak. Dzisiaj do rywalizacji stanie dwanaście uczestników. Sześciu mężczyzn i sześć kobiet. O losie tych par zadecydują jak zwykle państwo!

Przed państwem Edyta Górniak i "Teraz tu"
Przed państwem Katarzyna Cichopek i Kacper Kuszewski!
 

Kacper : To była Edyta Górniak w piosence "Teraz Tu". Brawo!
Kasia : Brawo! Witamy już w 3 odcinku naszego programu.
Kacper : Dzisiaj zatańczy aż 12 par!
Kasia : Zaprezentują się w tango i jive. 
Kacper : Jedna z nich bezpowrotnie odpadnie.
Kasia : Może poznajmy bohaterów odcinka?
Kacper Ok! Oto gwiazdy I edycji programu "Tańczące Gwiazdy"!
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu"Prosto w serce" Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 2 to wokalistka Ewa Farna i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para nr 3 to aktor Maciej Zakościelny i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 5 to aktor i satyryk Michał Koterski i jego partnerka Janja Lesar!
Para nr 6 to siatkarka Katarzyna Skowrońska-Dolata i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 8 to pogodynka i prezenterka Paulina Sykut i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 9 to aktor Krzysztof Respondek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 10 to aktorka Małgorzata Kożuchowska i jej partner Michał Stukan!
Para nr 11 to aktor,gwiazda serialu"Przepis na życie" Borys Szyc i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 12 to modelka Joanna Krupa i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 13 to wokalista Piotr Kupicha i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 14 to aktorka Karolina Nowakowska i jej partner Jan Kliment!
Kacper : Pięknie razem wyglądają. 
Kasia : I mają piękne stroje. Kacprze, może czas na pierwszy występ?
Kacper : W drugim odcinku jury oceniło ich najwyżej. Jak pójdzie im w tym odcinku? Karolina Nowakowska i Jan Kliment!
Para nr 14 : Karolina Nowakowska i Jan Kliment
  
Karolina : Kiedy zobaczyłam te dwie 9 i dwie 10 to byłam wniebowzięta. Nie spodziewałam się, że tak dobrze nam pójdzie. Bardzo się cieszyłam, bo rumba to trudny taniec. Teraz mamy tango. Tango jest bardzo wymagającym tańcem ale dam sobie radę.
Jan : Mam nadzieje że nasz taniec państwa zaskoczy.

Tango zatańczy para nr 14!
Karolina Nowakowska i Jan Kliment
Muzyka : "Objection" Shakira
 
Kacper : Pięknie! Niesamowity taniec. Piotr Galiński.
Piotr : Karolina jesteś fenomenalna. Cóż za charakter tanga, rewelacyjny. Ja nie będę mówił o krokach bo wszystkie wykonałaś bardzo dobrze.
Kacper : I Kasia.
Kasia : Jesteście mistrzami tanga! Widziałam u was tą kłótnie kochanków. Gratulacje talentu do tańca.
Kacper : Mam nadzieje że państwo mają talent do wysyłania głosów. Zapraszam was do Kasi.
Kasia : Karolina, i jak po dzisiejszych opiniach?
Karolina : Niewiem co się dzieje ale bardzo dziękuję jurorom jest mi bardzo miło.
Kasia : Janek, Karolina zasłużyła na te pochwały?
Jan : Oczywiście. Wspaniale tańczy i każdy to widzi.
Kasia : Ja też to widzę. A teraz pora na jurora.

10 10 10 10 = 40
 

Kasia : Gratulacje! 40 punktów w 3 odcinku. Świetny wynik! Teraz przerwa.
REKLAMA
Kacper : Następny występ to będzie coś szybkiego i zabawnego. A mianowicie występ pary : Borys Szyc i Anna Głogowska.
Para nr 11 : Borys Szyc i Anna Głogowska
  
Borys : Byłem w szoku kiedy prowadzący wyczytali : 
Kasia : Na drugim miejscu uplasowali się...
Kacper : Borys i Anna!
Borys : Dziękuje wszystkim za głosy bo to dzięki wam znalazłem się na tym miejscu. Teraz mamy skocznego i wesołego jive. Mam nadzieje że nie pomylę kroków, albo się nie przewrócę....aż boje się myśleć.


Jive'a zatańczy para nr 11!
Borys Szyc i Anna Głogowska
Muzyka : "Hey Boy" Rowlands
 
Kacper : Było skocznie i wesoło, a taki powinny być jive. Szymon
Szymon : Mi się ten jive bardzo podobał. Lubie takie tańce, bo można się rozerwać i zabawić.
Kacper : A czy rozerwana jest Iwona Pavlovic?
Iwona : Bardzo....Wszystkie kicki i wykopy wykonane dobrze, charakter tańca czyli zabawa ok. Gdyby nie małe wypadnięcie z rytmu to by było super.
Kacper : I jest super. Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Borys, w którym tańcu czułeś się lepiej?
Borys : Zdecydowanie w jive bo ja wole takie tańce gdzie mogą pokazać siebie.
Kasia : Ja wole walca. Anna, a ty jaki taniec najbardziej lubisz?
Anna : Ja kocham wszystkie tańce nie zależnie czy to samba czy jive.
Kasia : W naszej red roomie chyba wszyscy lubią tańczyć. Zobaczmy punkty za waszego jive.
 
 
7 9 10 7 = 33
 
Kacper : A teraz zwycięzcy 2 odcinka. Kasia Skowrońska Dolata i Robert Rowiński!
Para nr 6 : Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
  
Kasia : Wow! Razem z Robertem zajęliśmy 1.miejsce. Strasznie się cieszę. Mam nadzieje że następny taniec pójdzie nam tak samo dobrze jak i rumba!
Robert : Jestem bardzo zadowolony z Kasi. Nie wiedziałem że tak dobrze jej pójdzie.
 
 
Tango zatańczy para nr 6!
Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
Kacper : Rewelacja. Piotr.
Piotr : No nie do końca. A już mówię dlaczego. Strasznie chaotycznie stawiane kroki. Traciłaś lekko ramę oraz zatańczyłaś za dużo tanga argentino. 
Kacper : A co to za różnica? Szymon.
Szymon : Mi czegoś w tym tangu zabrakło. Podobało mi się ale jednak mam jakiś mały niedosyt.
Kacper : Co wy tam wiecie...Zapraszam was do Kasi.
Kasia : Super tango. Jak myślisz dziś też wygracie odcinek?
Kasia : Raczej nie, bo jest więcej gwiazd lepszych od nas które bardziej zasługują na zwycięstwo. 
Kasia : Robert, co przygotowujecie na kolejny odcinek.
Robert : Jeszcze nie wiemy czy przejdziemy dalej i co zatańczymy, ale mam już pomysł na paso doble albo fokstrota. 
Kasia : Dobra, musimy zająć się tym odcinkiem. Punkty.

6 8 8 6 = 28
 
Kacper : Czas na ciacho Macieja i tancerkę Magdę. 
Para nr 3 : Maciej Zakościelny i Magdalena Soszyńska-Michno
  
Maciej : Fajnie dostać takie pochwały i 34 punkty. Magda mnie tak nauczyła tego walca, i to tylko dzięki niej. Teraz mamy coś szybszego bo jive. Trochę ciężko z tymi wykopami ale jak jeszcze trochę potrenujemy to będzie GIT!

Jive'a zatańczy para nr 3!
Maciej Zakościelny i Magdalena Soszyńska-Michno
Kacper : I jest GIT. Kasia.
Kasia : Ale super! Rozbawiłam się bo ten jive był taki wesoły że hej! Świetna choreografia i świetnie zatańczone.
Kacper : I swoją opinie wyrazi jeszcze Iwona.
Iwona : A moja opinia będzie średnia. Wypadłeś całkiem z rytmu co obniży moją ocenę . Jeżeli chodzi o kroki to wszystko było o dziwo dobrze.
Kacper : Zapraszam do Kasi.
Kasia : Wspaniale zatańczyliście. Co ci się w tym programie najbardziej podoba?
Maciej : Wszystko, wspaniała atmosfera, super uczestnicy i ekipa.
Kasia : Magda, a tobie co?
Magda : Mi najbardziej podoba się to że mogę tańczyć.
Kasia : To zobaczmy czy będą się wam podobały oceny.

5 9 9 7 = 30
 
Kasia : Ładnie...ładnie. Teraz reklama. 
REKLAMA
Kacper : Witam po reklamie. Następny taniec zaprezentują Filip Bobek i Blanka Winiarska!
Para nr 1 : Filip Bobek i Blanka Winiarska
  
Filip : Uff....już myślałem że odpadniemy, ale na szczęście, dzięki państwu mogę zatańczyć tango i pokazać na co mnie stać! Dziękuję!
Blanka : Byliśmy bardzo szczęśliwi że przeszliśmy do kolejnego odcinka.

Tango zatańczy para nr 1!
Filip Bobek i Blanka Winiarska
Kacper : Nie katujcie mnie!!! Piękne tango. Iwona.
Iwona : No ładne te tango. Bardzo dobrze stawiane kroki. Ładnie wykonane obroty ze zmiennością rytmu. Filip bardzo dobrze prowadziłeś Blankę. Zabrakło jednak tych emocji a dokładnie kłótni która w tangu powinna się pojawić.
Kacper : To co oni się mają cały czas kłócić.....Szymon.
Szymon : Filip, w tym tańcu udowodniłeś, że masz jaja!
Kacper : Szymon, o czym ty myślisz. Lećcie do Kasi.
Kasia : Brawo! Jesteś z siebie zadowolony? 
Filip : Tak, śmiało mogę powiedzieć że zatańczyłem tak jak powinienem. 
Kasia : Blanka, co do tytułu piosenki do której tańczyliście. Czy katujesz Filipa na treningach?
Blanka : Oczywiście, że........nie. Ale jak się leń leni to musimy coś zrobić....
Kasia : Aż się boje co.....lepiej zobaczmy jakimi ocenami skatują was jurorzy.

8 10 10 8 = 36
 
Kasia : I 36 punktów na wasze konto!
Kacper : Teraz kolejny występ. Paulina Sykut i Stefano Terrazzino
Para nr 8 : Paulina Sykut i Stefano Terrazzino
  
Paulina : Prowadzę program "Must be the music" i tam wspieram uczestników, teraz to ja biorę udział w show i ja potrzebuję wsparcia. Teraz wiem jaki to stres. Brałam udział w "Tylko nas dwoje", ale myślę że "Tańczące Gwiazdy" to będzie najlepsza przygoda na świecie.

Jive'a zatańczy para nr 8!
Paulina Sykut i Stefano Terrazzino
Muzyka : "Shake" Sam Cooke
 
Kacper : Ekstremalny ten jive. Kasia.
Kasia : Cóż za pomysłowy jive. Świetne choreografia-jak zwykle. Jestem zachwycona twoim talentem tanecznym Paulina.
Kacper : A co na to Piotr Galiński.
Piotr : No nareszcie doczekałem się dobrego jive'a. Może nie takiego na 10, bo błędów troszkę było ale na wysoką ocenę to on zasługuje.
Kacper : On zasługuje według mnie na 40 punktów. Zapraszam do Kasi.
Kasia : Ładny był ten jive. W jakim tańcu czułaś się lepiej?
Paulina : Na razie w obydwu czułam się średnio, bo czekam na walca.
Kasia : Stefano, trenujecie już walca?
Stefano : Jeszcze nie, ale jak go będziemy musieli zatańczyć to na pewno na same 10:)
Kasia : Jak już mówisz o 10 to zobaczmy czy jurorzy wam je przyznają.
 
 
6 9 10 8 = 33

 
Kasia : Naprawdę ładne punkty! Oprócz tej szóstki....
Kacper : Nie przegap.......występu Ewy Farny!
Para nr 2 : Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
  
Ewa : Jak byliśmy zagrożeni to przeżywałam chwilę grozy. Mieliśmy słaby początek bo 24 punkty za rumbe, ale państwo nas uratowaliście, Bardzo naprawdę bardzo dziękuję. 
Łukasz : Ewa do tańca musi dojrzeć. Mam nadzieje że pokaże to w tangu.

Tango zatańczy para nr 2!
Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
Muzyka : "Sway" Norman Gimbel
 
Kacper : Brawo! Przenieśliście nas w taki klimat że aż miło. Iwonka.
Iwona : No nie za miło....Tego tanga było naprawdę mało. Jedynie krok podstawowy wykonane dobrze. Ocena którą dam będzie taka naciągana.
Kacper : Mam nadzieje że naciągana 11. Szymon popraw nam humor,
Szymon : Ja się niestety muszę zgodzić, bo ja też widziałem mało tango chociaż na tańcu się nie znam.
Kacper : Ah te jury. Zmykajcie do red roomu.
Kasia : Dostałaś bury od jurorów, jak ci z tym?
Ewa : Dobrze. Uczymy się na błędach. Może w następnym tańcu pójdzie lepiej.
Kasia : Łukasz, zgadzasz się z jurorami?
Łukasz : Oczywiście, że nie. Ewa zatańczyła świetnie i ja to wiem.
Kasia : To teraz zobaczmy punkty...może jurorzy się zlitują?

2 5 8 1 = 16
 
Kasia : Co? Tylko 16? Aż się cicho zrobiło. Ja niewiem co te jury wyprawia. Oni zawsze popsują humor!
Kacper : Czas na Joanne Krupę i Przemka Juszkiewicza.
Para nr 12 : Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
  
Joanna : Tańczące Gwiazdy is great. Już się bałam że odpadniemy. Fajny był ten quickstep.Teraz przygotowujemy coś równie szybkiego bo jive. Mam nadzieje że będzie super.
Przemek : Joanna jest o dziwo bardzo pracowita. Ta praca skutkuje np. 34 punktami za quickstepa. Jestem z niej zadowolony ale teraz musi zatańczyć tego jive więc nie będę narazie chwalił za dużo.

Jive'a zatańczy para nr 12!
Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
Kacper : Joanna i Przemek! Co ma do powiedzenia Piotr Galiński.
Piotr : Kolejny bardzo dobry jive. Nie będę mówił o krokach bo były wykonane dobrze. Zabrakło charakteru tego tańca czyli takiego szaleństwa.
Kacper : A podobało się pięknej jak słońce Katarzynie Glince?
Kasia : Oczywiście! Piękny jive, świetny klimat. Ty po prostu bawisz się tańcem!
Kacper : A teraz zmykajcie rozbawić red room!
Kasia : Ależ się tu rozbawiliśmy. Wszyscy zaczęli tańczyć. Joasia, jak się czujesz w tym jive?
Joanna : Very good! Jive jest super tańcem.
Kasia : Przemek, jaki jest twój ulubiony taniec?
Przemek : Chyba, właśnie ten jive, ale tylko zatańczony z Joanną. 
Kasia : Zobaczmy jakie oceny zatańczą a może zaśpiewają wam jurorzy?

8 8 10 8 = 34
 
Kasia : I jurorzy wyśpiewali 34 punkty. Teraz krótka przerwa a zaraz po niej Piotr Kupicha, Misiek Koterski, Małgosia Kożuchowska i Krzysztof Respondek!
REKLAMA
Kacper : Jak anioła głos.....Czy Piotr Kupicha zatańczy tak jak śpiewa?
Para nr 13 : Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
  
Piotr : Ja udział w tym programie traktuję jako dobrą zabawę. Jednak gdy usłyszałem że wygrywamy odcinek to wybuchłem radością. Jest to takie miłe. Teraz będzie tango. Lubię ten taniec, ale niestety jest w nim ta nieszczęsna rama.....
Iza : Piotrowi tango idzie bardzo dobrze. On idzie bardziej w stronę tańców latyno ale jest ok.

Tango zatańczy para nr 13!
Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
Kacper : W 1 odcinku perfekcyjna cha cha dziś ogniste tango. Piotr zachwycasz....Iwona.
Iwona : Najpierw dobre strony twojego tańca, a jest ich dużo. Kroki ze zmiennością rytmu bardzo ładny. W ogóle wszystkie kroki wykonane świetnie. Charakter oddany w 100%. Ale będę się musiała trochę uczepić tej ramy bo troszkę ją gubiłeś.
Kacper : No tak ta nieszczęsna rama.....Szymon.
Szymon : Do twojego tanga mam trzy słowa : PERFEKCJA, ELEGANCJA, STYL. Poprostu super. Dziękuję wam.
Kacper : O to chodzi. A ja mam dla was cztery słowa : Kasia na was czeka.
Kasia : Piotr, za co lubisz nasz program?
Piotr : Za wszystko! Są tu tacy fajni ludzie....
Kasia : Iza, cieszysz się że zatańczyliście tango?
Iza : Tak i to bardzo bo poszło własnie po mojej myśli a nawet lepiej.
Kasia : To teraz punkty za wasz taniec.

8 10 10 9 = 37
 
 
Kasia : Poszło wam bardzo dobrze.
Kacper : Lubicie misie? Bo ja tak, ponieważ jeden taki "Misiek" tańczy w naszym programie.....
Para nr 5 : Misiek Koterski i Janja Lesar
  
Misiek : Johuu. Iwona mnie kocha.......Za cha chę dostaliśmy 4 i 5 więc teraz im takiego jive że z krzeseł spadną...
Janja : Misiek jest taki wspaniały, że prawie całą choreografię wymyślił, ale wiecie takie jakieś wygibasy nie podobne do jive'a. Dlatego ja ją trochę przerobiłam i Misiek zatańczy tak jak ja mu zagram :)....

Jive'a zatańczy para nr 5!
Misiek Koterski i Janja Lesar!
Muzyka : "Just a Gigolo" Irving Ceasar
 
Kacper : No ja spadłem z krzesła....Kasia.
Kasia : Misiek, ty bawiłeś się tańcząc i oto chodzi w jive. Zaskoczyłeś mnie taką energią.
Kacper : A co zaskoczyło Piotra Galińskiego.
Piotr : No..mnie zaskoczyło to że ani jeden krok nie został dobrze zatańczony....choreografia super Janja ekstra Michał już niestety słabo. Ale za to że mogłem się pośmiać podwyższę ci ocenę.
Kacper : Zdania są podzielone. Zapraszam was do Kasi.
Kasia : To był super jive! Jak się czułeś w tym tańcu?
Misiek : Super! To coś dla mnie. Mam nadzieje że dostane same dychy!
Kasia : Janja, jak się spisał Misiek?
Janja : Na medal. Może i nie zatańczył dobrze ale dał temu tańcowi coś nowego. Może nazwać to "Misiaczkowy jive"
Kasia : To jak ten nowy rodzaj tańca ocenią nasi jurorzy?

3 7 10 2 = 22
 
Kasia : Jakie 22 punkty? Należy się 40 ale jurorzy chyba widzieli inny taniec!
Kacper : Kartony to jej domena....może zostanie nią taniec? Małgosia Kożuchowska i Michał Stukan!
Para nr 10 : Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
  
Małgosia : Nawet ja śmiałam się z pomysłu producentów "M jak miłość" żebym zginęła za pomocą kartonów. Jest to śmierć które nie doświadczył chyba nikt. 
Michał : Kiedy Małgosia opowiedziała mi o swojej serialowej śmierci to aż wybuchłem ze śmiechu, i nasunął mi sie pomysł na naszą choreografię do tanga. Nasz taniec będzie taki nietypowy.

Tango zatańczy para nr 10!
Małgosia Kożuchowska i Michał Stukan
Muzyka : "Mama do" Thornalley
 
Kacper : Pomysł na kartony w waszym tangu super:) Piotr Galiński.
Piotr : Musze się zgodzić, że choreografię naprawdę super wymyśliłeś Michał. Technicznie tez mogę pochwalić, bo widac poprawę. Małgosia, jednej rzeczy muszę się uczepić, a mianowicie twojej promenady bo tam robiłaś błędy.
Kacper : Iwona Pavlovic
Iwona : Nie spodziewałam się że oddasz tak bardzo te emocje. Ja te tango przeżyłam. Technicznie też było nie najgorzej. Jeszcze troche by poćwiczyć i było by naprawdę dobrze.
Kacper : Zmykajcie do Kasi zobaczyć punkty.
Kasia : Jak po opiniach Małgosia?
Małgosia : Ciesze się że mój taniec wypadł dobrze w oczach jurorów. Usłyszeć takie opinie od zawodowców to miła rzecz.
Kasia : Michał, widzisz poprawę u Małgosi?
Michał : Oczywiście. Ona z dnia na dzień tańczy coraz lepiej. Trening czyni mistrza.
Kasia : Dobrze. Nie trzymamy już was w niecierpliwości więc zobaczmy oceny.

8 9 9 9 = 35
 
Kasia : I wytańczyliście sobie 35 punktów. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów!
Kacper : Czas na ostatni występ 3 odcinka. W pierwszym odcinku na zagrożonej pozycji. Czy dzisiaj pójdzie mu lepiej? Krzysztof Respondek i Paulina Biernat.
Para nr 9 : Krzysztof Respondek i Paulina Biernat
  
Krzysztof : Stać na zagrożonym miejscu jest strasznym uczuciem. Już byłem pewny że odpadne, a tu niespodzianka.
Paulina : Kiedy usłyszałam że odpadają Jarek z Niną to ulżyło mi bo będę mogła dalej tańczyć z Krzyśkiem.
Jive'a zatańczy para nr 9!
Krzysztof Respondek i Paulina Biernat
Muzyka : "Would you...?" Dawid Lowe
 
Kacper : Brawo dla Krzysia i Pauliny! Szymon.
Szymon : Wyszedłeś na parkiet, początek tańca świetny potem widziałem, że się usztywniłeś i widać było u ciebie nie pewność. Radzę ci trochę wyluzować.
Kacper : A teraz może wyluzowana Kasia.
Kasia : Dla mnie też ten jive był taki średni, aczkolwiek podobały mi się obroty i twoja solówka Krzysiek.
Kacper : I teraz ostatni raz w tym odcinku zapraszam do Kasi.
Kasia : Jak myślisz, dzisiaj też cię widzowie uratują?
Krzysztof : Niewiem, ale bardzo oto prosze bo wiem że oceny będą kiepskie.
Kasia : Paulina, co myślisz o dzisiejszym jive?
Paulina : Według mnie Krzysiek poradził sobie bardzo dobrze. Nasi partnerzy, gwiazdy nie tańczą tak długo jak my tylko muszą nauczyć się tańca w tydzień więc napewno jest im trudno.
Kasia : I teraz ostatnie punkty wieczoru.

4 7 8 4 = 23
 
Kasia : 23 punkty. Przyda się państwa pomoc więc głosujcie, a teraz zobaczmy jak prezentuje się tabela punktów : 
  
Kasia : Na pierwszym miejscu Karolina i Jan, 40 punktów. Brawo! Na drugim Piotr z Izabela i na trzecim Filip i Blanka. Zagrożeni mogą czuć się Michał i Janja oraz Ewa i Łukasz, ale państwo głosując możecie przestawić tabelę do góry nogami. Teraz krótka przerwa a po niej dowiemy się która z 12 par będzie musiała odpaść.
REKLAMA
Kacper : Głosy zostały już podliczone i znamy wyniki. Kto pożegna się z naszym programem. Na tę smutną wiadomość czekają...
Kasia : Karolina i Jan, Piotr i Iza, Joasia i Przemek, Borys i Anna, Małgosia i Michał, Krzysiek i Paulina, Paulina i Stefano, Kasia i Robert, Misiek i Janja, Maciek i Magda, Ewa i Łukasz oraz Filip i Blanka.
Kacper : Największą sumę punktów widzów i sędziów zdobyli....
Kasia : Małgosia i Michał!
Kasia : Zaraz za nimi na wysokim drugim miejscu są.....
Kacper : Karolina i Jan!
Kasia : Trzecie miejsce należy do...Pauliny i Stefano.
Kacper : Zaraz za podium są...
Kacper : Filip i Blanka!
Kasia : Na sali treningowej spotkają się także....
Kasia : Piotr i Izabela!
Kacper : Taniec do kolejnego odcinka mogą przygotowywać już....
Kacper : Misiek i Janja!
Kasia : Wysokie miejsce w klasyfikacji zajmują też....
Kasia : Kasia i Robert!
Kacper : Czuć bezpiecznie mogą się też....
Kacper : Borys i Anna!
Kasia : 9.miejsce mają....
Kasia : Maciek i Magda!
Kacper : I ostatnie nie zagrożone miejsce mają....
Kacper : Joanna i Przemek!
Kasia : Na parkiecie zostały dwie zagrożone pary : Ewa i Łukasz oraz Krzysiek i Paulina.
Kacper : Każda z tych par stała już w strefie zagrożenia, ale przeszła dalej. Teraz jedna będzie musiała się pożegnać. Więc z programu "Tańczące Gwiazdy" odpadają......Krzysztof i Paulina!
  
Kasia : Bardzo nam przykro, ale zabrakło głosów. Krzysztof oddaje ci głoś.
Krzysiek : Takie są zasady programu. Szczerze mówiąc spodziewałem się tego. Dziękuję bardzo wszystkim z mojego otoczenia. Dziękuje Paulince która robiła ze mną co mogła jednak ja tańcze jak tańczę. To była wspaniała przygoda.
Paulina : Przepraszam, nie mogę powstrzymać się od łez. Dziękuje ci Krzysztofie za wszystko...
Kacper : A w kolejnym odcinku nasze pary zatańczą Paso doble i Fokstrota!
Kasia : Będzie się działo! Do zobaczenia!
                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz