sobota, 16 lutego 2013

ODCINEK 6 (SALSA I DOWOLNY TANIEC STANDARDOWY)

Lektor : W szóstym odcinku naszego show gwiazdy prezentowały się w brazylijskiej sambie i dostojnym walcu wiedeńskim. Szczęście nie dopisało Maciejowi Zakościelnemu i Magdalenie Soszyńskiej Michno.W programie zostało już tylko dziewięć par. One zawalczą o kryształowa kulę tańcząc salsę lub taniec standardowy. Czy uda im się zachwycić jury? Kto przejdzie do kolejnego odcinka a kto nie przekona widzów do siebie? O tym dowiemy się wkrótce.
 
Przed wami Grupa Volt!
Przed wami nasi prowadzący!
Katarzyna Cichopek i Kacper Kuszewski! 
 
Kacper : Dzień dobry! Przywitała nas grupa Volt w choreografii....
Kasia : Agustina Egurroli. Brawa! 
Kacper : To juz szósty odcinek "Tańczących gwiazd"
Kasia : Pary zaprezentują się dzisiaj w salsie.
Kacper : Lub w tańcu standardowym którego jeszcze nie wykonywali w programie. 
Kasia : Na początek zobaczmy prezentacje par! Oto gwiazdy i gwiazdorzy I edycji programu "Tańczące Gwiazdy"!!!
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu"Prosto w serce" Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 2 to wokalistka Ewa Farna i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para nr 5 to aktor i satyryk Michał Koterski i jego partnerka Janja Lesar!
Para nr 6 to siatkarka Katarzyna Skowrońska-Dolata i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 8 to pogodynka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 10 to aktorka Małgorzata Kożuchowska i jej partner Michał Stukan!
Para nr 12 to modelka Joanna Krupa i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 13 to wokalista Piotr Kupicha i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 14 to aktorka Karolina Nowakowska i jej partner Jan Kliment!
Kacper : Nie mogę uwierzyć, że naszych par tak ubywa...
Kasia : No tak szkoda...Ale takie są reguły naszego programu.
Kacper : Teraz może przedstawmy tych którzy oceniają nasze gwiazdy czyli....
Iwona Pavlovic
Szymon Majewski
Katarzyna Glinka
Piotr Galiński
Kacper : To zaczynamy! 
Kasia : Ta para tydzień temu martwiła się czy przejdzie do kolejnego odcinka. Nie musieli się bać! Widzowie ich uratowali i przeszli do kolejnego odcinka!
 
Para nr 5 : Misiek Koterski i Janja Lesar
   
Misiek : Znowu zawaliłem, ale tym razem przy sambie. Miało być pięknie a tu jakoś słabo. 
Janja : Było mi trochę smutno że dostaliśmy mało punktów. Teraz zatańczymy Quickstepa i mam nadzieje że wszystko bedzie ok.
 
Quickstepa zatańczy para nr 5!
Michał Koterski i Janja Lesar
Muzyka : Nah Neh Nah
 
Kacper : Było bardzo skocznie! Bardzo dobry quickstep! Może Piotrek. 
Piotr : Przede wszystkim Michał cieszę się że trzymałeś ramę. Moge powiedzieć że widac poprawę w twoim tańcu. Ale...ale ten quickstep był za łatwy. Były tylko kicki, skoczki, jumpy i nic więcej. 
Kacper : Piotr, ale masz oczekiwania....Szymon.
Szymon : Mi się bardzo podobało to jak skakaliście przede mną. Było to bardzo fajne. Świetna choreografia. 
Kacper : Zmykajcie do pani Cichopek.
Kasia : Misiek, czy quickstep poprawił ci humor?
Misiek : Tak. Jest to super taniec i Pan Galiński mnie pochwalił za poprawę więc fajnie.
Kasia : Janja, czy Misiek spełnił twoje oczekiwania quickstepowe?
Janja : Raczej tak. Dzisiaj się bardzo postarał i wszystko wyszło tak jak powinno.
Kasia : To może zobaczmy punkty dla tego pięknego quickstepa. 
 
5 9 9 6 = 29
 
Kasia : Dobry wyniki ale zasługujecie na więcej. Teraz przerwa a zaraz po niej Piotr Kupicha, Karolina Nowakowska ,Małgosia Kożuchowska i Ewa Farna. Zostańcie z nami!
REKLAMA
Kacper : Witamy po przerwie. Następnymi uczestnikami są Piotr Kupicha i Iza Janachowska którzy tydzień temu dostali swoje pierwsze cztery dziesiątki.
 
Para nr 13 : Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
  
Iza : Hura! Cztery dziesiątki! To nasze pierwsze.
Piotr : Jest mi bardzo miło, że zdobyliśmy tyle punktów. 
Iza : Piotr jest wspaniały. Świetnie tańczy , jest poprostu super. 
Piotr : Bardzo lubię walca wiedeńskiego więc cieszę się z tych czterdziestu punktów.
 
Salsę zatańczy para nr 13!
Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
Muzyka : Hasta La Vista
 
Kacper : Gorąco! Iwona Pavlovic. 
Iwona : Piotr, świetnie! Bardzo podobały mi się twoje stopy. Pięknie wykonałeś krok podstawowy. Bardzo dobrze oddałeś charakter tego tańca czyli taką imprezę. Iza, widzę że wyszkoliłaś Piotra na super tancerza.
Kacper : Super to za mało powiedziane....Kasia!
Kasia : Podobają mi się tańce latynoskie. Świetna salsa. Piotr, tańczysz tak wspaniale jak i śpiewasz. Gratuluje talentu!
Kacper : To zapraszam do za pewnie utalentowanej Kasi Cichopek!
Kasia : Dziękuję, Kacperku:) Piotrek, salsa za wami. Jakie wrażenia? 
Piotr : Fajnie się ją tańczyło. Salsa nas rozerwała, troszkę cieplej zrobiło się w studiu.
Iza : Jest to jeden z moich ulubionych tańców, dlatego cieszę się że go dziś zatańczyliśmy i że dobrze Piotrowi wyszedł.
Kasia : Czy dobrze wyszedł o tym dowiemy się za chwilę. Punkty.
 
9 10 10 10 = 39
 
Kasia : No i mamy potwierdzenie. Jednego punkta zabrakło do maksimum. 
Kacper : Czym interesuję się Karolina Nowakowska?
 
Para nr 14 : Karolina Nowakowska i Jan Kliment
  
Karolina : Moimi zainteresowaniami jest aktorstwo, bo jest to rzecz ekscytująca. Lubię grac w serialach. Następna rzecz to śpiewanie. Śpiewałam w programie "Jak Oni Śpiewają" gdzie zajęłam 2.miejsce. Miło wspominam ten czas. Teraz moim hobby stał się też taniec towarzyski. Jest to coś wspaniałego i ciesze się że los sprawił że mogę być w tym programie.
 
Salsę zatańczy para nr 14!
Karolina Nowakowska i Jan Kliment
 
Kacper : Karolina! Nie znałem cię z takiej strony. Szymon Majewski
Szymon : Aż chciało się patrzeć na Karoline. Nie mogłem od ciebie oderwać oczu. Przykro mi Janku, ale widziałem tylko Karoline....
Kacper : No to teraz może Piotr.
Piotr : Dzisiaj nie zachwyciłaś za bardzo. Nie podobały mi się twoje biodra. Za pewnie Iwona też to zauważyła że chaotycznie stawiałaś kroki. Oczekiwałem od ciebie czegoś więcej, ale i tak było dobrze.
Kacper : Oni zawsze muszą znaleźć parę której się uczepią......Zmykajcie do Kasi!
Kasia : Karolina, wymieniłaś nam swoje zainteresowania. Czy masz jeszcze jakieś? 
Karolina : No już chyba nic więcej. Ale jak coś zacznę robić i mi się to spodoba to zaliczam to do hobby.
Kasia : Janek , a ty co najbardziej lubisz robić?
Janek : Oczywiście że tańczyć! 
Kasia : To teraz punkty za waszą salse. Mam nadzieje że gorące...
 
7 10 10 8 = 35
 
Kasia : Dobry wyniki! 35 punktów trafia na wasze konto.
Kacper : Kto następny? Małgosia Kożuchowska i Michał Stukan!
 
Para nr 10 : Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
  
Małgosia : Miałam nadzieję że nie trafie na fokstrota ale jednak trafiłam.  Myślałam że to łatwy taniec, a tu się okazuje że on taki łatwy nie jest....
Michał : Fokstrot to kiler tańców. Niewiem czy Małgosia sobie z nim poradzi, ale wierzę w nią.
Małgosia : Boję się ocen za ten taniec, bo nie za bardzo mi on wychodzi.....
 
Fokstrota zatańczy para nr 10!
Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
Muzyka : Smile
 
Kacper : Piękna muzyka i piękny taniec. Kasia.
Kasia : Bardzo podobał mi się ten fokstrot. Pięknie płynęłaś w tym spacerze. Nie bój się! Ten taniec możesz zaliczyć do udanych. 
Kacper : Iwonka Pavlovic?
Iwona : Małgosia, na początek powiem że widzowie będą musieli cię ratować....Tak okropnie trzymanej ramy nie widziałam. Również sylwetka pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście oddałaś charakter tego tańca i to jest jedyny plus. 
Kacper : Iwona! Było pięknie! Pewnie Kasia też tak twierdzi więc zmykajcie do niej. 
Kasia : Małgosia, czułaś że tak słabo wyjdzie?
Małgosia : Szczerze? Tak! Wiedziałam juz od początku kiedy przyszłam do tego programu że z fokstrotem sobie nie poradze no i tak jest.
Michał : Moja partnerka bardzo się starała i jestem z niej zadowolony. 
Kasia : To teraz punkty których bardzo sie boje tak jak i zapewnie wy...
 
3 6 9 2 = 20
 
Kasia : Tylko 20 punktów? Zaraz pójdę do jurorów i im nagadam! 
Kacper : Na następny ogień pójdą Ewa Farna i Łukasz Czarnecki! 
 
Para nr 2 : Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
  
Ewa : Czekałam na salsę! Kochałam ją dopóki nie dowiedziałam się że jest taka trudna. Jest bardzo szybka ja nie nadążam za Łukaszem. Mam nadzieje że się nie przewrócę przy niej bo może być klapa..
 
Salsę zatańczy para nr 2!
Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
Muzyka : Dame Cinco
 
Kacper : Brawo! Ewa i Łukasz zatańczyli piękną salsę. Piotr Galiński.
Piotr : Ewa! Nie spodziewałem się tego że to powiem ale było bardzo dobrze. Strasznie się bałem o ciebie a tu mnie zachwyciłaś. Pięknie wykonałaś krok side kick. Było w miarę rytmicznie chociaż troszkę wypadałaś. Ale ogólnie gratuluje ci.
Kacper : I może Szymon?
Szymon : Mi też się bardzo podobało. Wkońcu się otworzyłaś na ten świat "Tańczących Gwiazdy". Jestem wręcz zachwycony twoimi biodrami. 
Kacper : No to teraz zmykajcie do Kasi. 
Kasia : Łukasz, jak się czujesz po salsie zatańczonej z Ewą?
Łukasz : Super! Jest to nasz najlepszy taniec do tej pory. Ewa się w nim sprawdziła.
Kasia : Ewa, wierzysz w takie dobre opinie?
Ewa : Chyba nie! To nie możliwe. Chyba śnię, tak się bałam a tu wszystko fajnie wyszło. 
Kasia : Nie trzeba było się bać. Zobaczmy punkty.
 
6 9 10 8 = 33
 
Ewa : Dziękujemy! Nie wiem co powiedzieć!
Kasia : Gratulacje! To wasz najlepszy wynik. Teraz przerwa co? A po niej wystąpią Filip Bobek, Joanna Krupa, Kasia Skowrońska-Dolata i Paulina Sykut!
REKLAMA
Kacper : Następni zatańczą Filip i Blanka czyli zwycięzcy 6 odcinka!
 
Para nr 1 : Filip Bobek i Blanka Winiarska
  
Filip : Tym razem będziemy oglądać fragmenty serialu "Prosto w serce".
Blanka : Ten serial jest bardzo ciekawy. Żałuję że nie oglądałam go kiedy jeszcze był w telewizji. Filip jest świetnym aktorem.......Filip! Teraz uczymy się salsy.
Filip : Polubiłem salsę.....Mam nadzieje że zrobi na jurorach i na państwu wielkie wrażenie. 
 
Salsę zatańczy para nr 1!
Filip Bobek i Blanka Winiarska
Muzyka : Mi Mulata
 
Kacper : Brawo! Bardzo ładna salsa! Hmm....Iwona?
Iwona : No Filip.....Wyrastasz nam na nowego faworyta 1 edycji. Bardzo mi się podobała ta salsa. Twoje stopy pracowały bardzo dobrze. Na początku tańca było małe wypadnięcie z rytmu ale to szczegół. Filip musze to powiedzieć-jesteś wspaniały. 
Kacper : A ja nie jestem? Żartuję:) Kasia.
Kasia : Dzisiaj to mi się wszystkie tańce podobają. Czekam jeszcze na walca. Co do ciebie to jestem zachwycona twoimi postępami. Pamiętasz twoją cha chę w 1 odcinku? Porównaj ją z dzisiejszą salsę. To widać jak się rozwijasz. Super było i tak trzymaj!
Kacper : To po takich opiniach to zmykajcie do Kasi.
Kasia : Filip w którym serialu grało ci się lepiej, w "Brzyduli" czy w "Prosto w serce"?
Filip : No nie da się tego powiedzieć. Oba seriale mają w sobie to coś. Niewiem...no naprawde niewiem.
Kasia : Blanka, chciałabyś być aktorką i zagrać coś z Filipem?
Blanka : Z Filipem, tak. Zawsze i wszędzie!
Kasia : Może zobaczmy punkty za waszą salsę?
Filip : Ok! Już się nie mogę doczekać...
 
9 10 10 9 = 38
 
Kacper : Czy Joanna Krupa cieszy się z wyników 5 odcinka?
 
Para nr 12 : Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
  
Joanna : Dostaliśmy dużo punktów u jurorów, ale niestety trochę mniej głosów. Było mi bardzo smutno z tego powodu. Teraz będziemy tańczyć  Walca angielskiego. This dance is very slow and the classic. Muzyka będzie z filmu "Titanic". 
 
Walca angielskiego zatańczy para nr 12!
Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
 
Kacper : Wzruszający i piękny taniec. Szymon?
Szymon : Niewiem co powiedzieć.......To było takie piękne.....Jesteś niesamowita. To było coś wspaniałego. 
Kacper : Piotr Galiński?
Piotr : Szymon masz racje. Po pierwsze bardzo trudna choreografia. Przemek, jak ty ją robiłeś to ekstra. Joasia, wszystko zatańczyłaś poprawnie. Dodałaś temu walcowi uroku. Oddałaś charakter tego tańca. No normalnie profeska!
Iwona : Przepraszam że się wtrącę, ale bardzo często tańczyłaś na paluszkach co jest błędem. dziękuję. 
Kacper : Iwona, ty sie nie znasz! A kysz z złym duchem błędów! Szybko biegnijcie do Kasi bo jeszcze Iwona się czegoś uczepi.....
Kasia : Joasia, czy myślisz że dzisiaj przekonałaś widzów żeby na ciebie głosowali?
Joanna : Tego niewiem, ale wiem że tanie poszedł mi very good. 
Kasia : Przemek, czy myślisz że Asia sprawdziła się w walcu?
Przemek : Jasne, Joasia zatańczyła tak jak zagrała muzyka.
Kasia : To teraz punkty za tego wzruszającego walca.
 
8 10 10 10 = 38
 
Kacper : Co w wolnych chwilach lubi robić Kasia Skowrońska-Dolata?
 
Para nr 6 : Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
  
Kasia : W wolnych chwilach lubię.....spać!!! Czasami też trenuję z koleżankami siatkówkę. Jest to super sport. A co ty robisz Robert?
Robert : Ja? Hmm.....tańczę oczywiście! A jak już mowa o tańcu to w 6 odcinku zatańczymy.....
Kasia : Salsę! Jest to trudny taniec ale jakoś trzeba sobie poradzić!
 
Salsę zatańczy para nr 6!
Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
Muzyka : Ran Kan Kan
 
Kacper : Kasia, gorąco! Iwona...
Iwona : No dziś dla Kasi pochwał ode mnie nie będzie.....A dlaczego? Bo wogóle nie było rytmiki czyli nie spełniłaś moich kryteriów. Dla mnie rytm to ważna rzecz a tutaj prawie cały tanie był tańczony po za nim. No buczcie......Niestety Kasiu no moja ocena nie będzie dobra.
Kacper : A co powie Katarzyna?
Kasia : A mi sie akurat podobało. To jak kręciłąs tymi biodrami to było the best!
Kacper : I o takie opinie chodzi! Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Kasia, i jak po salsie?
Kasia : No super! Chociaż wypadłam z rytmu czułam się w niej rewelacyjnie i się świetnie bawiłem. A chyba o to w tańcu chodzi?
Kasia : Oczywiście! Robert, czy dzisiaj Kasia cię zawiodła czy nie?
Robert : Oczywiście że nie! Bardzo się starała zatańczyć w rytmie. Dzisiaj troche stresu było bo mieliśmy mało czasu na treningi bo Kasia musiała na kilka dni wyjechać ale było bardzo dobrze!
Kasia : No to teraz punkty. Jurorzy do boju!
 
6 9 9 7 = 31
 
Kacper : I ostatnia para to Paulina i Stefano!
 
Para nr 8 : Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
  
Paulina : No niestety ale staliśmy z Stefano na zagrożonym miejscu. Na szczęście udało się nam przejść dalej, ale to chyba tylko dlatego, że dostaliśmy dużo punktów u jury. Mam nadzieję, ze teraz bedzie lepiej. 
 
Walca angielskiego zatańczy para nr 8!
Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
 
Kacper : Ja jestem romeo a ty Paulinko Julia. Piotr?
Piotr : A może ją będę Romeo?Koło takiej Juli to ja mogę byc zawsze i wszędzie. Piękny walc. Kroki wykonywane płynnie i poprawnie. Bardzo podobała mi sie akcja walcowa. Było niesamowicie!
Kacper : I może Szymon.
Szymon : Pięknie! To był raj dla oczu! Pięknie zatańczyliście tak romantycznie. Muzyka tez jest w sam raz taka romantic. Gratuluje talentu Paulinko!
Kacper : Ja też wam gratuluje. Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Paulina, jak czujesz się w walcu angielskim?
Paulina : Bardzo dobrze. Jest to piękny taniec i wczułam się w niego. 
Kasia ; Stefano, jesteś zadowolony z Pauliny?
Stefano : Tak, zatańczyła bardzo dobrze. jestem z niej dumny.
Kasia : To może teraz ostatnie punkty wieczoru....
 
9 10 10 10 = 39
 
Kasia : No i brawo! Bardzo ładne punkty! Zobaczmy klasyfikacje wszystkich dzisiejszych tańców. Jak to wygląda? : 
  
Kasia : I mamy tabele. Największe uznanie jury zdobyli dziś Paulina i Stefano oraz Piotr i Izabela, a na ostatnim niestety Małgosia i Michał. Teraz krótka przerwa a zaraz po niej wyniki.
REKLAMA
Kacper : Na początek, powiem że wyniki głosowania były bardzo ale to bardzo wyrównane. Między parami były tylko setne różnice, więc nie zależnie która z 9 par odpadnie to i tak niech wie że o tym zadecydowały setne. Znamy już wyniki. Na tę wiadomość czekają.
Kasia : Karolina i Jan, Piotr i Iza, Joasia i Przemek, Małgosia i Michał, Paulina i Stefano, Kasia i Robert, Misiek i Janja. Ewa i Łukasz oraz Filip i Blanka.
Kacper : A odcinek wygrywają........
Kasia : Paulina i Stefano!
Kasia : Na równie wysokim drugim miejscu plasują sie....
Kacper : Karolina i Jan!
Kacper : Z dużą liczbą głosów ostatnie miejsce na podium otrzymują.....
Kasia : Kasia i Robert! 
Kasia : Wysokie 4.miejsce wywalczyli.....
Kacper : Piotr i Izabela! 
Kacper : Pewne miejsce w 7 odcinku mają.....
Kasia : Małgosia i Michał!
Kasia : Następne bezpieczne miejsce mają również....
Kacper : Filip i Blanka!
Kacper : I na ostatnim już nie zagrożonym miejscu uplasowali się....
Kasia : Ewa i Łukasz!
Kasia : Zostały nam dwie pary : Joasia i Przemek oraz Misiek i Janja. 
Kacper : Musze ogłosić że niestety ale biletu do 7 odcinka programu "Tańczące Gwiazdy" Nie dostają........Misiek i Janja! 
  
Misiek : Szkoda że odpadliśmy, ale i tak jestem z siebie zadowolony że doszedłem aż do 6 odcinka. Dziękuję jurorom za naprawde wysokie oceny, prowadzącym za wsparcie, moim znajomym, kolegom z planu. Fajnie się tutaj bawiłem.
Janja : Ja też dziękuję za wszystko. Jest mi trochę smutno ale takie jest życie.
Kacper : Misiek, Janja mieliście bardzo dużo głosów, powiem wam że byliście na 5.miejscu w głosowaniu. Niestety nasi jurorzy dali wam za mało punktów i musicie pożegnać się z programem.
Kasia : A za tydzień pary zatańczą do piosenek z polskich filmów/seriali. np. Vabank. 
Kacper : Do zobaczenia!
Kasia : Pa pa
Tabela : [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz