sobota, 16 lutego 2013

ODCINEK 7 (PIOSENKI Z POLSKICH KOMEDII)

Lektor : Tak! To już 7 odcinek naszego show! W tamtym było wiele emocji, ponieważ odpadł showmen Maciek Koterski i jego partnerka Janja Lesar. Zatańczyli oni quickstepa, za którego dostali 29 punktów. Widzowie ocenili ich lepiej ale w ogólnej klasyfikacji wylądowali na ostatnim miejscu. Dziś nasze gwiazdy zmierzą się w rytm piosenek z polskich komedii. Kto odpadnie, a kto dalej będzie walczył o kryształową kulę? O tym zadecydujecie państwo! 
 
Przed wami Sylwia Grzeszczaki "Małe Rzeczy"!
Przed wami nasi prowadzący!
Katarzyna Cichopek i Kacper Kuszewski!
 
Kacper : Witamy!
Kasia : Witam! Rozpoczynamy 7 odcinek "Tańczących gwiazd".
Kacper : Dzisiaj pary zatańczą do piosenek z polskich komedii. 
Kasia : Lista naszych par maleje. Zostało ich tylko 8.
Kacper : A będzie ich jeszcze mniej ponieważ dzisiaj też ktoś odpadnie.
Kasia : Może mała prezentacja? Zapraszamy do nas gwiazdy I edycji programu"Tańczące Gwiazdy"!
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu"Prosto w serce" Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 2 to wokalistka Ewa Farna i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para nr 6 to siatkarka Katarzyna Skowrońska-Dolata i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 8 to pogodynka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 10 to aktorka Małgorzata Kożuchowska i jej partner Michał Stukan!
Para nr 12 to modelka Joanna Krupa i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 13 to wokalista Piotr Kupicha i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 14 to aktorka Karolina Nowakowska i jej partner Jan Kliment!
Kacper : Zostało tylko dwóch panów.
Kasia : A kobiet aż sześć! Prawie żadna z nich nie odpadła! 
Kacper : Czyli I edycja narazie należy do pań. 
Kasia : Ale trzeba jeszcze policzyć nasze jury dwóch panów i dwie panie. 
Kacper : Czy oni muszą tutaj być?...
Iwona Pavlovic
Szymon Majewski
Katarzyna Glinka
Piotr Galiński
Kacper : Może czas na pierwszy występ. Zobaczmy przygotowania Kasi i Roberta do quickstepa.
 
Para nr 6 : Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
  
Kasia : Dziś quickstep! Uwielbiam komedie "Vabank" a teraz tańczę jeszcze do muzyki z tego filmu. Super!
Treningi : 
Kasia : Czekaj! To ta noga tu a ta tu? 
Robert : Źle! Jeszcze raz!
Kasia : Quickstep to bardzo wyczerpujący taniec! Dobra, lecę ćwiczyć bo trening czyni mistrza!
 
Quickstepa do piosenki z komedii "Vabank" zatańczy para nr 6!
Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
Muzyka : Vabank
 
Kacper : Tylko mnie nie okradnijcie! Ale ty Iwonko pamiętaj, że jak nie powiesz czegoś miłego do cię okradną i ja im w tym pomogę. 
Iwona : Nie musicie:) Dzisiaj pochwalę. Kroki do przodu stawiałaś od pięty, do tyłu od palców i te boczne na podeszwach. To wszystko było poprawne. Nie chciałam, ale zauważyłam jeden błąd przy kroku nazywanym woodpecker. Zatańczyłaś tę figurę ale niestety błędnie. 
Kacper : Iwona, musi zawsze się czegoś uczepić. No zaraz szlak trafii. Szymon.
Szymon : Kasia, oczarowałaś mnie. Bardzo podobała mi się choreografia, wy jak tańczyliście i ogólnie wszystko. Moja ocena na pewno będzie wysoka:)
Kacper : To lepiej daj wysoką a nie tak jak Iwona że chwali a daje 6. Biegnijcie do Kasi. 
Kasia : Kasia, jaki taniec w naszym programie najlepiej wspominasz?
Kasia : Hmm....paso doble i dzisiejszy quickstep. 
Kasia : Robert, to ty wymyślałeś choreografie?
Robert : Tym razem nie ja, tylko Adam Król któremu bardzo ale to bardzo dziękuję! 
Kasia : Pozdrawiamy Adama Króla i zapraszamy na oceny sędziów za waszego quickstepa. 
 
9 10 10 9 = 38
 
Kasia : Świetny wyniki! Kasia i Robert 38 punktów! Gratulacje! Teraz może krótka przerwa a po niej wystapią Paulina Sykut, Filip Bobek i Joanna Krupa!
REKLAMA
 
Para nr 8 : Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
  
Paulina : Byłam zaskoczona wynikami. Ja i pierwsze miejsce? To jakaś nowość! 
Stefano : Dziękujemy bardzo za głosy. Teraz trafiliśmy na cha chę. 
Paulina : Jest to bardzo wesoły taniec.
Stefano : Tańczymy do piosenki z filmu "Czterdziestolatek".
Paulina : Jest to świetna muzyka w 100% pasująca do naszej cha chy. Mogę powiedzieć że taniec będzie bardzo śmieszny....
 
Cha-chę do piosenki z komedii "Czterdziestolatek" zatańczy para nr 8!
Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
Muzyka : Motylem Jestem
 
Kacper : Paulina i Stefano to pierwsze motyle w naszym programie. Katarzyna.
Kasia : No prawda bardzo śmieszna była ta cha-cha. Podobały mi się bardzo wszystkie figury które były w tym tańcu. Paulina poradziłaś sobie z nimi bardzo dobrze. Ja sie nie znam na technice ale myslę że było bardzo dobrze.
Iwona : Paulinko, muszę powiedzieć, że nie za bardzo mi się dzisiaj podobało. Mam zastrzeżenia co do Twoich stóp, bo zauważyłam, że troszkę niepewnie je stawiałaś. Natomiast co do Twoich kolan... Hm... No takich jeszcze w tym programie nie widziałam. Naprawdę... Rewelacyjnie pracowałaś biodrami, całymi nogami, ciałem! Fantastycznie oddawałaś rytm cha-chy. No, ja musiałabym się zastanowić teraz nad oceną nawet....
Kacper : Iwona ty się nie zastanawiaj tylko daj dychę! Biegnijcie do Kasi!
Kasia : Paulina, jak się czujesz po tej cha-chy?
Paulina : Bardzo dobrze! Troszkę zmęczona jestem, ale za to zadowolona bo właśnie tego tańca sie obawiałam. 
Kasia : Stefano, czy Paulina sprawdziła się w cha-chy?
Stefano : Tak i to bardzo dobrze. Cha-cha to łatwy taniec nie jest a Paulina z nim wygrała.
Kasia : To teraz zobaczymy jakie noty wygracie u jury.
 
9 9 10 9 = 37
 
 
Para nr 1 : Filip Bobek i Blanka Winiarska
  
Filip : "Co ty tutaj robisz?" Do tej piosenki będziemy tańczyć quickstepa. A pytanie skierowane jest do mnie. Co ja tutaj robie?  Odpowiedź : Tańczę! Bardzo się cieszę że przyjąłem propozycje i że wogóle ją dostałem.
Blanka : Gdyby Filip nie zgodził by sie na udział  tym programie to nie poznałabym tak fantastycznego człowieka! 
 
Quickstepa do piosenki z komedii "Kiler" zatańczy para nr 1!
Filip Bobek i Blanka Winiarska
 
Kacper : Świetnie! A co robi tu Piotr Galiński?
Piotr : Ja oceniam taniec towarzyski:) Filipie, powiem że nie jestem zadowolony z tego quickstepa. Mianowicie źle stawiałeś kroki. Kroki do przodu stawiałeś od palców a powinny być od pięty. I to tylko taka mała uwaga. Zabrakło tutaj tej energii ale chyba dlatego że skupiłeś się na ramie która była świetnie trzymana. 
Kacper : Hmm.....Szymon.
Szymon : Filip, ja w przeciwieństwie do Piotrka nie widziałem żadnych błędów. Byłeś niesamowity w tym quickstepie. Moim zdaniem tańczysz najlepiej w tej edycji.
Kacper : Zmykajcie do Kaśki....
Kasia : Filip, co było najpiękniejszą rzeczą jaka cię spotkała w naszym programie?
Filip : Poznanie Blanki, pierwsze cztery dziesiątki...
Kasia : Blanka, czy Filip jest twoim wymarzonym partnerem tanecznym?
Blanka : Tak....On by mógł tańczyć ze mną na turnieju....
Kasia : Zgodzę się z tym a co na to jury? Punkty!
 
7 10 10 7 = 34
 
Kasia : Bardzo wysoko! Gratuluje!
Kacper : Czas na Joanne Krupe i Przemka Juszkiewicz. To oni tydzień byli zagrożeni. Czy dzisiaj będzie lepiej?
 
Para nr 12 : Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
  
Joanna : Jest mi troszkę smutno. Już myślałam że odpadnę. Bardzo proszę o głosy. 
Przemek : Joasia, była bardzo smutna z tego powodu że byliśmy zagrożeni. W 7 odcinku zaprezentujemy rumbę, mam nadzieje że ona do widzów przemówi i wyślą na nas głosy.
Joanna : Wczoraj oglądałam kogel-mogel dlatego że do piosenki z tego filmu zatańczę. Jest to great film. 
 
Rumbę do piosenki z komedii "Kogel-Mogel" zatańczy para nr 12!
Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
 
Kacper : Kogel-Mogel to było coś......Piękna i pełna seksapilu rumba. Kasia Glinka.
Kasia : No.....ja niewiem co powiedzieć. To było takie piękne. Joasia! Rozwaliłaś mnie na łopatki tą rumbą! Jeszcze ta wspaniała muzyka....
Kacper : Kasiu, zgadzam się! A Piotr?
Piotr : Aż mi odebrało mowę! Asia, widziałem twoją rumbe z "Dancing witch the stars" I tam dostałaś bardzo wysokie oceny, u nas tez możesz na takie liczyć. Przepiękne ruchy bioder, znakomita praca stóp. No brawo! Najlepsza rumba tej edycji.
Kacper : Opinie piękne...para piękna....to jeszcze brakuje pięknej Kasi. O już pobiegli....
Kasia : Joanna, podoba ci się komedia "Kogel Mogel"
Joanna : Yes! To super komedia. Za tydzień obejrzę drugą część. Już się nie mogę doczekać.
Kasia : No tak, polskie komedie to najlepsze komedie. Przemek, a ty widziałeś już ten film?
Przemek : Tak, miałem okazję go oglądać już kilka lat temu. Co roku kiedy wiem że jest w telewizji to siadam i oglądam.
Kasia : Ja też! Zobaczmy punkty.
 
9 10 10 10 = 39
 
Kasia : Gratulacje! Zdobyliście 39 punków. W 100% wam się należało. Teraz czas na zrobie sobie kanapek i gorącej ale to naprawde gorącej herbaty bo na zewnątrz zimno. Wracamy po przerwie z kolejną dawką emocji czyli Ewa Farna, Małgosia Kożuchowska, Karolina Nowakowska i Piotr Kupicha!
REKLAMA
Kacper : Jak Łukasz Czarnecki poradzi sobie z nauką śpiewu?
 
 
Para nr 2 : Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
  
Ewa : Ja uczyłam się do Łukasza rumby, tanga czy salsy a teraz on pouczy się moich piosenek.
Łukasz : Na początku śpiewaliśmy "Bez łez", "Nie przegap" i "Ewakuacja"
Ewa : Te wszystkie piosenki wyszły mu bardzo dobrze. Łukasz lepiej śpiewa niż ja tańcze!
 
Fokstrota do piosenki z komedii "Czterdziestolatek" zatańczy para nr 2!
Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
 
Kacper : Ewa, nie minęło jeszcze czterdzieści lat przecież ty tyle nie masz! Iwona?
Iwona : Myślałam że potańczysz góra 3-4 odcinki a ty już jesteś w siódmym. Widzowie cie zawsze ratują. Dzisiaj tanecznie było średnio, widziałam pomyłki w krokach. Tak samo jak w prawie wszystkie odcinki tak i dzisiaj widzowie muszą głosować...
Kacper : Nie słuchajcie Iwony....Widziałem jak się czegoś napiła i teraz głupoty wygaduje.
Iwona : Tak, napiłam się....wody mineralnej...:)
Kacper : Szymon Majewski
Szymon : Ja też nie jestem za bardzo zadowolony. Zabrakło mi lekkości. Po salsie myślałem że nas zaskoczysz na maksa a w tym fokstrocie mnie nie zachwyciłaś.
Kacper : No po tobie picia się nie spodziewałem Szymon. Lepiej biegnijcie do Kasi bo jeszcze was poczęstują....
Kasia : Ewa, czy jak będziesz miała czterdzieści lat to pomyślisz o tym fokstrocie?
Ewa : Być może...Ale w tym wieku będę już miała taką sklerozę że nie będę wiedziała jak sie nazywam:) Oczywiście żartuje. Takie przygody jak "Tańczące Gwiazdy" nie będzie się dało zapomnieć. 
Łukasz : A ja jak będę miał czterdzieści lat to przyjdę do Ewy i zatańczymy tego fokstrota jeszcze raz.....
Kasia : Ale do tego wieku jeszcze daleko...A jak wam daleko do ocen? Zobaczmy je!
 
5 8 9 5 = 27
 
Kasia : Jurorzy się mogli bardziej postarać. Oni widzieli chyba inny taniec!
Kacper : Jaka będzie cha cha Małgosi Kożuchowskiej i Michała Stukana? 
 
Para nr 10 : Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
  
Małgosia : Pomysł na naszą cha chę przyszedł wtedy kiedy dowiedzieliśmy sie do jakiej muzyki będziemy tańczyć.
Michał : Muzyka do której będziemy tańczyć jest z filmu "Och Karol" Jak wiemy Karol miał wiele kobiet dlatego choreografia będzie odnosiła się do tego filmu. 
 
Cha-chę do piosenki z komedii "Och Karol" zatańczy para nr 10!
Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
Muzyka : Baw mnie
 
Kacper : No cha cha świetna nie spodziewałem się takiej energii. Och, Piotr?
Piotr : Małgosia, ta cha cha była z górnej półki! Piękne przeprosty, bardzo ładnie wykonane lockstepy. Bardzo trudna choreografia, w której się sprawdziłaś. Brawa dla Małgosi! 
Kacper : I może Kasia?
Kasia : Mnie urzekła ta cha cha. Małgosiu, dzięki temu programowi rozwinęłaś skrzydła! To była piękna cha cha! Gratuluje.
Kacper : Brawa dla tej pary! Kasia już na was czeka w red roomie.
Kasia : Małgosia, spodziewałaś się takich opini?
Małgosia : Szczerze mówiąc nie! Jest mi bardzo miło, że dostałam takie miłe opinie. To dzięki Michałowi. Dziękuje ci:)
Michał : Małgosiu, przedewszystkim to twoja zasługa. Jesteś wymarzoną partnerką i świetną tancerką.
Kasia : A jak te dobre opnie jurorzy przedstawią w postaci punktów?
 
10 10 10 10 = 40
 
Kasia : I piękne punkty! Pierwsza czterdziestka tego odcinka! 
Kacper : No jurorzy się postarali! A czy przy tańcu Karoliny Nowakowskiej i Jana Klimenta też będą takie pochwały?
 
Para nr 14 : Karolina Nowakowska i Jan Kliment
  
Karolina : Nareszcie! Fokstrot to jeden z tańców którego nie mogłam się doczekać. Trafiliśmy na muzykę z komedii 2011 roku "Listy do M".
Jan : Byłem w kinie na tym filmie i powiem że bardzo mi się spodobał. Wogóle wszystkie polskie filmy i komedie mi się podobają. 
 
Fokstrota do piosenki z komedii "Listy do M" zatańczy para nr 14!
Karolina Nowakowska i Jan Kliment
 
Kacper : Listy do M. Piękna komedia. Pozdrawiam m.in Kasię Zielińską która w nim występowała. Kogo by tu zapytać.....Szymon?
Szymon : Ja nie oglądałem tej komedii ale twoje tańce to ja mogę oglądac wszędzie : w domu, w kinie, na parkiecie. Ty tak pięknie tańczysz że aż niewiem co powiedzieć. Nie no szacun. Ja tu wstaje biorę moją dyche i ci ją wręczam. A najlepiej to.....Kacper, gdzie jest kryształowa kula? Karolina dzisiaj się wkradne do studia i poszukam tej kuli i przy okazi ci ją wręcze bo naprawdę na nią zasługujesz.
Kacper : A ja ci pomoge Szymon! Iwona?
Iwona : I ja wam może pomogę.....Tak pięknego fokstrota to ja jeszcze nie widziałam. Nie będę mówiła o krokach bo tu nie ma o czym mówić. Po prostu jesteś profesjonalna!
Kacper : Wyśmienite opinie! Teraz fokstrotowym krokiem idźcie do Katarzyny.
Kasia : Karolina, myślisz że wygrasz nasz program?
Karolina : Ja? Nie! Są lepsze pary ode mnie które bardziej zasługują na nagrodę. Tutaj każda para zasługuje na wygraną. Szkoda że nie można wręczyć 14 kryształowych kul.
Kasia : Janek, spodziewałeś się że karolina tak dobrze odnajdzie sie w fokstrocie?
Janek : Wiedziałem że dobrze jej pójdzie, ale nie aż tak. jestem z Karolinki dumny. Wielkie brawa dla niej.
Kasia : My się tu rozgadaliśmy a jurorzy czekają.....
 
10 10 10 10 = 40
 
Kasia : I znów maksymalna ilośc punktów. Wielkie gratulacje dostajecie ode mnie. Teraz odpocznijcie.
Kacper : Karolina z Janem odpoczywają a Piotr i Iza za chwilę pojawią się na parkiecie. 
 
Para nr 13 : Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
  
Piotr : Teraz taniec którego się obawiałem czyli rumba. W tym tańcu nie udaje mi się utrzymać w rytmie. 
Iza : Piotr, cały czas się chwieje. Obawiam się co do tego jak mu pójdzie. Rumba to trudny taniec, mam nadzieje że jednak na live będzie dobrze.
 
Rumbę do piosenki z komedii "Kingsajz" zatańczy para nr 13!
Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
Muzyka : Zmysły precz
 
Kacper : Piotr, poradziłeś sobie bardzo dobrze! Czy takie same zdanie ma Piotr?
Piotr : Tym razem nie.....Tak jak Iza mówiła w przygotowaniach cały czas się chwiejesz i ja właśnie te zachwiania widziałem. Figury rumby, większość wykonanych źle. Tylko ten charakter był tak bardzo ładnie oddany ale ogólnie zawiodłem się na twoim tańcu.
Kacper : A ja się nie zawiodłęm. Kasia pewnie tez nie. 
Kasia : No tak troszeczkę. W którymś momencie tańca prawie się wywróciłeś. Rumba to trudny taniec i wcale ci się nie dziwie. 
Kacper : Za to jak Piotr się starał to powinny być same dychy! Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Piotr, czy stało się to czego się obawiałeś?
Piotr : Niestety tak....Mam nadzieje że oceny nie będą tragiczne. 
Kasia : Iza, jak myślisz dlaczego dziś poszło tak słabo?
Iza : Myślę że to z tego powodu że Piotr musiał załatwić bardzo ważne sprawy i opuścił kilka treningów, a nawet dużo i mieliśmy za mało czasu na przygotowania.
Kasia : Jurorzy słyszeliście? Były bardzo ważne sprawy i za to podnieście wysokie oceny! 
 
7 9 8 6 = 30
 
Kasia : I nie jest tak źle. Odpoczywajcie po tej stresującej rumbie a my zobaczmy tabelę punktów 7 odcinka "Tańczących gwiazd"
  
Kasia : W dzisiejszym odcinku na pierwszym miejscu dwie pary Małgosia i Michał oraz Karolina i Jan z sumą 40 punktów. Na trzecim Joasia i Przemek a na ostatnim niestety plasują się Ewa z Łukaszem. To wszystko możecie zmienić więc głosujcie! Już po przerwie wyniki!
REKLAMA
Kacper : Mamy juz wyniki! Kto pożegna się z naszym programem? Na tę wiadomość czekają....
Kasia : Karolina i Jan, Piotr i Iza, Joasia i Przemek, Małgosia i Michał, Paulina i Stefano, Kasia i Robert, Ewa i Łukasz oraz Filip i Blanka.
Kacper : A odcinek z dużym poparciem widzów wygrywają......
Kasia : Kasia i Robert!
Kasia : Srebro komediowego odcinka otrzymują......
Kacper : Asia i Przemek!
Kacper : Ostatnie medalowe miejsce mają.....
Kasia : Małgosia i Michał!
Kasia : Wysokie miejsce, bo czwarte trafia do....
Kacper : Karoliny i Jana!
Kacper : Par coraz mniej ale jeszcze bezpieczni są.....
Kasia : Filip i Blanka!
Kasia : I ostatnie ale za to nie zagrożone miejsce wywalczyli....
Kacper : Piotr i Iza!
Kasia : Zostali z nami : Paulina i Stefano oraz Ewa i Łukasz.
Kacper : Dwie piękne panie. Jedna z nich dzisiaj odpadnie. Ale za to spotkamy się z nią jeszcze w finale przy prezentacji wszystkich par. Z programu odpadają......Ewa i Łukasz!
  
Kacper : Dzisiaj szczęście nie dopisało Ewie i Łukaszowi. Podejdzcie do nas! Co powiesz Ewka?
Ewa : Niewiem co powiedzieć. Myślałam że odpadne szybciej a tu doszłam tak daleko. Dziękuje jurorom za pochwały i za uwagi. Napewno pozostaną one w moim sercu. Dziękuje całej ekipie, producentom za zaproszenie. No nie mogę zaraz się popłaczę.
Łukasz : To ja dokończe po Ewie. Ewa, ty dla mnie tańczysz najlepiej na świecie, wiesz o tym. Ciesze się że ciebie spotkałem. Widzowie zdecydowali że odpadamy. Takie jest życie. Tak samo jak dla mnie tak jak i dla Ewy była to niesamowita przygoda.
Kasia : A w 8 odcinku pary zatańczą w rytm przeboji Anny Jantar. Zapraszamy na 8 odcinek. Pa pa!
Kacper ; Dobranoc!
Tabela : [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz