wtorek, 19 lutego 2013

ODCINEK 8 (PIOSENKI ANNY JANTAR)

Lektor : Jesteśmy już na półmetku naszego show. W 7 odcinku z programem pożegnali się Ewa Farna i Łukasz Czarnecki Zaraz się popłacze-mówiła Ewa Farna. Dzisiaj pary zatańczą do piosenek Anny Jantar. Oprócz tańców konkursowych zaprezentują wspólnego walca wiedeńskiego. Która z par odpadnie na półmetku programu? O tym zadecydujecie państwo!
 
Przed wami Natalia Kukulska i "Radość najpiękniejszych lat"!
 
Oto nasi prowadzący!
Katarzyna Cichopek i Kacper Kuszewski
 
Kacper : Witamy!
Kasia : Witamy! Przywitała nas Natalia Kukulska w piosence "Radość Najpiękniejszych lat". Dziękujemy Natalko! Brawa!
Kacper : Dzisiaj półmetkowy odcinek "Tańczących gwiazd". Pary zatańczą do piosenek Anny Jantar.
Kasia : Kto odpadnie w 8 odcinku? Na początek poznajmy bohaterów naszego programu!
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu"Prosto w serce" Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 6 to siatkarka Katarzyna Skowrońska-Dolata i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 8 to pogodynka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 10 to aktorka Małgorzata Kożuchowska i jej partner Michał Stukan!
Para nr 12 to modelka Joanna Krupa i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 13 to wokalista Piotr Kupicha i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 14 to aktorka Karolina Nowakowska i jej partner Jan Kliment!
Kacper : Nie mogę uwierzyć że jest ich tak mało. 
Kasia : Ja też. Przypomnę że pary zaprezentują się też w wspólnym walcu wiedeńskim.
Kacper : Nieocenianym oczywiście. Ale reszta tańców musi być oceniane przez nasze eeee.....eeee
Kasia : No wyduś to! Jury!
Iwona Pavlovic
Szymon Majewski
Katarzyna Glinka
Piotr Galiński
Kacper : Jak półmetek to znaczy że podsumowanie. Jak przedstawiają się statystyki Piotra Kupichy i Izabeli Janachowskiej? 
 
Para nr 13 : Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
 
Piotr i Izabela łącznie zdobyli 222 punkty co daje im wysokie 2.miejsce w klasyfikacji jury. 
Najlepszy taniec pary nr 13 to walc wiedeński za którego zgromadzili 40 punktów.
Piotr : No walc wiedeński to było coś. Ta muzyka i te stroje....
Najgorzej para zaprezentowała się w rumbie z poprzedniego odcinka za którą otrzymali tylko 30 punktów.
Piotr : Rumba, to nie taniec dla mnie. Poszło mi słabo. Może to przez stres?
 
Quickstepa zatańczy para nr 13!
Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
 
Kacper : No właśnie.....najtrudniejszy jest ten pierwszy krok. Piotr Galiński.
Piotr : Bardzo ładnie się dziś zaprezentowałeś. Podobała mi się precyzja kroków. Zatańczyłeś lekko, płynnie. Było bardzo rytmicznie i bezbłędnie. Brawo!
Kacper : Na dychę! Kasia.
Kasia : Mi tez się  bardzo podobało. Takiej energii jeszcze nie widziałam w tym programie. Chciałabym teraz z Piotrem tego quickstepa zatańczyć. 
Kacper : A z którym Piotrem?
Kasia : Z każdym oczywiście. Pamiętam mojego quickstepa i teraz tęsknie za nim. 
Kacper : Ja tez mój pamiętam....Biegnijcie do Kasi.
Kasia : Piotr, jaki był twój najtrudniejszy krok?
Piotr : No właśnie ten pierwszy.....
Kasia : Iza, czy dzisiaj Piotr spisał się na medal?
Iza : Tak, poszło mu bardzo dobrze. Na treningach był trochę błędów, dzisiaj się poprawił. 
Kasia : To do szczęścia brakuje tylko punktów. Zobaczmy oceny.
 
9 9 10 10 = 38
 
Kasia : Brawo! 38 punktów. Wielkie gratulacje. Teraz reklama, a zaraz po niej w rytmach piosenek Anny Jantar zatańczą Joanna Krupa, Kasia Skowrońska i Paulina Sykut. 
REKLAMA
Kacper : Jak jury ocenia Joanne Krupe i Przemka Juszkiewicza? 
 
Para nr 12 : Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
  
221 punktów to dorobek punkowy Joanny i Przemka. W rankingu jury plasują się na zaszczytnym 3.miejscu. Najlepiej Para zatańczyła fokstrota. Otrzymali za niego 40 punktów. 
Joanna : Fokstrot to bardzo fajny taniec. Very good się w nim czułam. Wtedy dostaliśmy też swoje pierwsze cztery dziesiątki. 
Najgorzej Joanna i Przemek zatańczyli Quickstepa i Jive'a na 34 punkty.
Joanna : Quickstep to był 2 odcinek, nasz pierwszy taniec,dlatego wyszedł średnio, a jive był dla mnie troche za trudny.
 
Tango zatańczy para nr 12!
Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
 
Kacper : Piękne tango! Szymon Majewski?
Szymon : No Joasia, co ja mogę powiedzieć? Było pięknie! Może my razem zatańczymy tango, co? Zaprezentowałaś nam piękny pokaz.  Bardzo podobał mi się początek czyli ta kłótnia. Świetnie ułożona historia.
Kacper : A kto teraz? Może Iwonka? 
Iwona : Joasia, bardzo podobało mi się dzisiejsze tango w waszym wykonaniu. Muszę pochwalić cię za wspaniałą akcję staccato. Troszkę ta rama mi się nie podobała.....Ale no cóż nie będę się czepiała tak dobrej tancerki.
Kacper : Dobrej? To za mało powiedziane! Zapraszam was do red roomu!
Kasia : Joasia, czy tango zaliczysz do udanych tańców?
Joanna : Hmm...Tak, tak. Czułam te tango i moge powiedzieć że wszyło rewelacyjnie. 
Kasia : Przemek, a jak ty się czujesz po tak emocjonującym tańcu? Jesteś zmęczony?
Przemek : Nie, nie jestem zmęczony. Zatańczyć tango z Joasią i do tak wspaniałej piosenki. Jak tu można być zmęczonym.
Kasia : No tak....Anna Jantar działa na wszystkich bardzo dobrze. A jak działają na was jurorzy?
 
9 9 10 9 = 37
 
Kasia : 38 punktów dla Joasi i Przemka.
Kacper : Jak jurorzy oceniają Katarzynę Skowrońską Dolatę i Roberta Rowińskiego?
 
Para nr 6 : Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
  
Kasia i Robert dotychczas zgromadzili 206 punktów jurorskich co daje im 5.miejsce w klasyfikacji. Kasia z Robertem najlepiej zatańczyli paso doble. Wtedy dostali 40 punktów.
Kasia : Przy tym tańcu usłyszałam bardzo miłe opinie. Był to taki przełom. 
Najniższy wynik para nr 6 zdobyła przy tangu. 
Kasia : Nie powiem że jakoś nie lubię tanga. Bardzo lubię ten taniec, a że było kilka wpadek....to nic.
 
Sambę zatańczy para nr 6!
Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
 
Kacper : Narazie tego słońca nie widać.......Na dworze zimno, a ta samba nas rozpaliła. Piotr Galiński.
Piotr : Jakby tak jeszcze było bezbłędnie to by było naprawdę gorąco! Bardzo podobały mi się twoje biodra które pracowały efektownie. Były małe błędy w krokach, ale to wszystko zasłoniło to jak nam Kasia tutaj stanęła i pomachała biodrami. Najbardziej podobał mi się charakter samby.
Kacper : A co powie Kasia?
Kasia : Ale gorąco. Kasia jak nam tą sambę zatańczyłaś to tak ja zaczęłam kręcić tyłeczkiem. Bardzo mi sie podobały obroty wasze stroje i piękna muzyka Anny Jantar.
Kacper : Anna Jantar dzisiaj działa bardzo dobrze na oceny. Biegnijcie do Kaśki.
Kasia : Kasia, a ile słońca w twoim mieście.
Kasia : Mało, naprawdę mało. Zimno jest aż niewiem co.....Ale tutaj w studiu to słońce widać wszędzie....
Robert : A na naszym treningu też jest ciepło i przyjemnie. Spędzać czas z Kasią.....Może teraz oceny bo mi serce bije....
Kasia : No właśnie. Jakie będą oceny na waszą sambę?
 
7 10 10 7 = 34
 
Kasia : Wyniki bardzo łądny.34 punkty to super, co?
Kacper : Paulina i Stefano to świetna para. Jak wygląda ich punktacja?
 
Para nr 8 : Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
  
Jurorzy wręczyli razem Paulinie i Stefano 203 punkty. Daje im to 5.miejsce w rankingu punktów. Walc angielski to najlepszy taniec tej pary. Dostali 39 punktów i pierwszy raz wygrali odcinek. 
Paulina : Kocham walca angielskiego. Było to w 6 odcinku kiedy dostaliśmy tak wysokie noty i w dodatku uplasowaliśmy się na 1.miejscu w wynikach odcinka. 
Na 27 punktów jury oceniło fokstrota w wykonaniu tej pary. 
Paulina : Fokstrot nie był udanym tańcem. Nie wspominam go za dobrze.
 
Tango zatańczy para nr 8!
Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
 
Kacper : Nawet nasz program nie może wiecznie trwać. Życie nie może wiecznie trwać. A Iwona może wiecznie trwać? 
Iwona : Wyglądało to, podkreślam wyglądało bardzo ładnie, ale technicznie już były małe zakłócenia. Środek tańca poza rytmem i kilka błędów w krokach. Za to podobała mi się rama którą bardzo dobrze trzymałaś. 
Szymon : Od dzisiaj stałem się fanem waszego tanga. Bardzo mi się podobało. Stefano dla ciebie brawa za choreografie. Resztę mojej opini wyrażę za pomocą oceny. 
Kacper : Mam nadzieje że najwyższej oceny! No co? Pozostało wam iść do Kasi.
Kasia : Paulina i Stefano są już znami. Stefano, czy dzisiaj poszło po twojej mysli? Jakich ocen się spodziewasz?
Stefano : Tak, poszło po mojej myśli. Myślę że oceny będą bardzo dobre. 
Kasia : Paulina, jak się czujesz w półmetkowym odcinku?
Paulina : A wiesz co?....Powiem ci że bardzo dobrze. Ciesze się że jestem już na tak wysokim etapie. 
Kasia : To teraz punkty!
 
7 10 9 8 = 34
 
Kasia : I dobry wyniki. 34 punkty trafia na wasze konto. Teraz przerwa a po niej zobaczymy Filipa Bobka, Małgosie Kożuchowską i Karolinę Nowakowską.
REKLAMA
Kacper : Jak w tej edycji idzie Filipowi i Blance?
 
Para nr 1 : Filip Bobek i Blanka Winiarska
  
Filip i Blanka zdobyli łącznie 215 punktów. Co daje im......4.miejsce w klasyfikacji jurorów. Para najlepiej zatańczyła Walca wiedeńskiego, za to ich najgorszym tańcem była cha cha na 29 punktów.
Filip : Cha-cha to była mała porażka. za to walc coś pięknego. 
 
Jive'a zatańczy para nr 1!
Filip Bobek i Blanka Winiarska
 
Kacper : Ładny Jive. A zgadza się ze mną Kasia Glinka?
Kasia : Jasne! I teraz zadam pytanie tobie. Co ja w tobie widziałam? Odpowiadam : Taniec! Tyle tej energii w tym jive było że hej!
Kacper : A co powie Piotr?
Piotr : To był jive z górnej półki. Bardzo ładne obroty i super wykonane kroki kicki, wykopy. I najważniejsze : Była jedność między wami i energia a to w jive jest bardzo ważne!
Kacper : To teraz tanecznym krokiem biegnijcie do Kasi.
Kasia : Filip, czy chciałbys poprawić cha chę lub powtórzyć walca?
Filip : Powtórzyć walca? Tak! Poprawić cha chę? Nie chcę jej tańczyć, jakoś nie przepadam za tym tańcem.
Blanka : A ja za to bardzo lubię cha chę. Ale za to dzisiaj się Filipku postarałeś i wyszedł super jive.
Kasia : To teraz punkty.
 
9 9 10 9 = 37
 
Kasia : 37 punktów-to oceny za waszego jive.
Kacper : Małgosia i Michał w 7 odcinku dostali swoje pierwsze cztery dziesiątki. Czy to poprawiło ich statystykę?
Para nr 10 : Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
  
Tylko 190 punktów zgromadzili Małgosia i Michał. Para rozkręciła się przy cha chy z poprzedniego odcinka za którą otrzymała swoje 40 punktów.
Małgosia : To był szok! Nie spodziewałam się takich wysokich ocen. 
Najsłabszy występ tej pary to fokstrot.
Małgosia : Spodziewałam się że fokstrot nie wyjdzie za dobrze.
 
Walca angielskiego zatańczy para nr 10!
Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
Muzyka : Witaj mi
 
Kacper : Piękny walc! Małgosia ty nas zaskakujesz! Iwona?
Iwona : O...wyrasta nam nowa faworytka......Piękne akcje walcowe, ładna rama. Malutki błąd w kroku podstawowym, ale to drobiazg. Poruszałaś się z gracją i elegancją. Dzisiaj zacięta walka bo 7 najlepszych par zostało. Widzowie mają trudny wybór. 
Szymon : Trudny.....trudny. Ale ty Małgosiu powinnaś na 100% znaleść się w 9 odcinku. Piękny walc. Świetnie go zatańczyłaś. Z taką lekkością....
Kacper : I miłością.....I właśnie tak biegnijcie do Kaśki
Kasia : Małgosia, jak czułaś się w momencie zobaczenia czterech dziesiątek?
Małgosia : Byłam wniebowzięta. Razem z Michałem wybuchliśmy radością.
Kasia : Michał, jesteś zadowolony z Małgosi?
Michał : Tak i to bardzo. Małgosia tańczy świetnie. Coraz bardziej się stara. Jak widzowie nam jeszcze pomogą to może dojdziemy do finału?
Kasia : Może tak? a czy dziś wybuchniecie radością?
 
9 10 10 10 = 39
 
Kasia : I wybuchli! To narazie najwyższy wynik tego odcinka!
Kacper : Na deser zatańczą Karolina Nowakowska i Jan Kliment. 
Para nr 14 : Karolina Nowakowska i Jan Kliment
  
To Karolina i Janek zdobyli największe uznanie jurorów! Mają 230 punktów i 1.miejsce w rankingu. Najgorszy taniec pary to salsa a najlepszy tango, walc wiedeński oraz fokstrot. 
Karolina : Każdy taniec wspominam bardzo dobrze. Wszystkie mają w sobie to coś. 
 
Cha-chę zatańczy para nr 14!
Karolina Nowakowska i Jan Kliment
 
Kacper : Mistrzowska cha cha! Tak jak i wszystkie twoje tańce! Piotr?
Piotr : A no...mistrzowska. Piękne lockstepy, przeprosty, i jeszcze tak rytmicznie. No brawa! A i te twoje nogi, nie mogę oczu oderwać.
Kacper : A od czego oczu oderwać nie może Kasia?
Kasia : Od pary Karolina i Janek. Bardzo ładna cha cha. uroku dodała jej jeszcze muzyka.Karolina jesteś objawieniem tej edycji. Jak Karolina wejdzie na parkiet to nikt, nikt nie może od niej oczu oderwać....
Kacper : Nawet ja....Biegnijcie do Kasi....
Kasia : Super! Karolina, jak czułaś się w cha chy?
Karolina : A bardzo dobrze. Rozluźnił mnie ten taniec. 
Kasia : Jan, kto jest twój i tylko twój nawiązując do tytułu piosenki.
Janek : Raczej moja tylko moja.. Lenka. Kocham cię i pozdrawiam!
Kasia : My też pozdrawiamy! Zobaczmy ostatnie punkty 8 odcinka?
 
8 10 10 10 = 38
 
Kasia : Jak na deser odcinka, to bardzo wysoko. No co? Zostało nam tylko zobaczyć tabele. 
   
Kasia : Dzisiaj naprawdę wysoki poziom! Jednak najwięcej punktów mają Małgosia i Michał 39 punktów, a drugie ex Piotr z Izą oraz Karolina z Janem. Tabele z bardzo dobrymi 34 punktami zamykają Paulina i Stefano i Kasia z Robertem. Teraz zapraszamy na wspólnego walca wiedeńskiego. A najpierw przygotowania. 
Agustin : Ja nie wytrzymam. Paulina Sykut skacze, Karolina Nowakowska się bawi, Stefano zaczepia...Kasia Dolata gra w siatkówkę z Joanną Krupą. Filip Bobek i Piotr Kupicha śpiewają, Małgosia Kożuchowska biega.....Masakra! 
Karolina : Fajna atmosfera jest podczas wspólnych tańców....Kochamy denerwować Agustina!
Joasia : Kręci mi się w głowie od tych obrotów. 
Piotr : Myślę że walc wyjdzie bardzo dobrze.
Filip : Czasami to aż mi się chce śmiać jak wszyscy wnerwiają Agustina.....
Kasia : Nigdy się tak fajnie nie bawiłam. 
Paulina : Ja sobie po skacze na rozluźnienie:)
Małgosia : jeszcze nigdy nie widziałam Agustina tak zdenerwowanego!

Walca wiedeńskiego zatańczą wszystkie nasze pary!
*Filip Bobek i Blanka Winiarska
*Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
*Paulina Sykut i Stefano Terrazzino
*Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
*Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
*Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
*Karolina Nowakowska i Jan Kliment
Kacper : Pięknie prosze o opinie. 
Iwona : Bardzo ładnie zatańczyliście! Brawa dla Agustina za choreografie. Chciałabym pochwalić tutaj Piotra i Izę oraz Małgosię i Michała za piękne obroty w prawo.
Szymon : Dla mnie wszystkie pary był w tym walcu niesamowite. Brawa!
Kasia : Szkoda, że jedna z tych ładnych par będzie musiała odpaść. Zaprezentowaliście się profesjonalnie, aż się wzruszyłam.
Piotr : Agustin, brawo! Świetna choreografia w której całe 7 par się wspaniale sprawdziło. Najbardziej podobała mi się para nr 14, która zatańczyła bezbłędnie. Reszta par też wspaniale. 
Kasia : Ja też się wzruszyłam! Piękne opinie a teraz przerwa po której wyniki. 
REKLAMA
Kacper : Prosze państwa! Mamy wyniki! Są bardzo szokujące. Na najważniejszą wiadomość czekają...
Kasia : Karolina i Jan, Piotr i Iza, Joasia i Przemek, Małgosia i Michał Paulina i Stefano, Kasia i Robert oraz Filip i Blanka. 
Kacper : Odcinek zarówno jak u jury jak i u widzów wygrywają.....
Kasia : Małgosia i Michał!
Kasia : 2.miejsce półmetkowego odcinka zdobywają.....
Kacper : Karolina i Jan!
Kacper : Podium zamykają.....
Kasia : Filip i Blanka! 
Kasia : Wysokie miejsce poza podium mają......
Kacper : Piotr i Iza!
Kacper : I ostatnie nie zagrożone miejsce dzielnie wywalczyli......
Kasia : Kasia i Robert!
Kasia : No i stało się. Mamy dwie zagrożone naprawdę wspaniałe pary : Paulina i Stefano oraz Joasia i Przemek. Jest to trudne powiedzieć kto odpada, więc jak zwykle powie to Kacper.
Kacper : To jest straszne! Nie umiem tego powiedzieć. Takie pary stoją do odpadki......No dobrze wstrzymam oddech......Z programem muszą pożegnać się niestety.......Joanna i Przemek!
  
Joanna : Uff....Jest mi very smutno. Na początek podziękuję wam prowadzący za miłę słowa....Jurorom za oceny dla mnie. Bardzo dziękuje mojej siostrze Marcie i moim rodzicom. Zaraz będę płakać. Przemek, tobie dziękuję najbardziej bo ty zawsze byłeś ze mną w trudnych chwilach. Nie mogę.....Zaraz się rozkleję. 
Przemek : No dziękujemy. Stało się, odpadliśmy. Jakaś para musi odpaśc tym razem padło na nas. Dziękujemy bardzo za wszystkie głosy!
Kasia : Będzie nam was brakować!
Kacper : A w 9 odcinku pary zatańczą do piosenek Madonny. Nie możecie tego przegapić!! Dobranoc!
Kasia : Pa Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz