piątek, 15 lutego 2013

ODCINEK 5 (GWIAZDY W DOSTOJNYM WALCU WIEDEŃSKIM I BRAZILIJSKIEJ SAMBIE)

Lektor : W 4 odcinku pary prezentowały się w paso doble i fokstrocie. Poziom był niewzykle wysoki bo aż dwie pary zdobyły maks punktów : Joanna z Przemkiem oraz Kasia z Robertem. Niestety pomimo dużej ilości punktów z programem pożegnał się jeden z faworytów naszego programu Borys Szyc i jego partnerka Ania Głogowska. Par coraz mniej, a z tańcem coraz trudniej. Dzisiaj przekona się o tym 10 par które stanie do walki o kryształową kulę. Kto odpadnie z programu? O tym jak zwykle zadecydujecie państwo.
 
Przed wami Shakira i "Waka Waka"!!!
 
 
Kacper : Odcinek otworzyła Shakira w wszystkim znanej piosence "Waka Waka".
Kasia : To już 5 odcinek naszego show. Jak ten czas szybko leci.
Kacper : Nasze pary też szybko lecą....Było ich 14 a jest już tylko 10.
Kasia : Jak już o nich mowa to może ci co zostali niech się zaprezentują?
Kacper : Ok! Oto uczestnicy I edycji programu "Tańczące Gwiazdy".
 
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu"Prosto w serce" Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 2 to wokalistka Ewa Farna i jej partner Łukasz Czarnecki!
Para nr 3 to aktor Maciej Zakościelny i jego partnerka Magdalena Soszyńska-Michno!
Para nr 5 to aktor i satyryk Michał Koterski i jego partnerka Janja Lesar!
Para nr 6 to siatkarka Katarzyna Skowrońska-Dolata i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 8 to pogodynka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 10 to aktorka Małgorzata Kożuchowska i jej partner Michał Stukan!
Para nr 12 to modelka Joanna Krupa i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para nr 13 to wokalista Piotr Kupicha i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para nr 14 to aktorka Karolina Nowakowska i jej partner Jan Kliment!
 
Kacper : Dziś będą królowały : samba i walc wiedeński. Piękne stroje mają nasze gwiazdy.
Kasia : Jurorzy też.....A oto oni.
Iwona Pavlovic
Szymon Majewski
Katarzyna Glinka
Piotr Galiński
Kasia : Oni również zadecydują którą z par dziś pożegnamy. 
Kacper : Więc zaczynamy! W 4 odcinku wybuchli radością gdy dowiedzieli się że nie są znów zagrożeni. Jak będzie dzisiaj?
 
Para nr 2 : Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
  
Ewa : Nareszcie! Nie byliśmy zagrożeni. Znów mieliśmy mało punktów więc byłam poprostu pewna że staniemy do odpadki.
Łukasz: To był wielki szok! Oczywiście pozytywny. Dziękujemy państwu za to że możemy dalej tańczyć a dziś mamy walca. Ewa świetnie sobie radzi. Już się nie doczekam odcinka...
 
Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 2!
Ewa Farna i Łukasz Czarnecki
 
Kacper : Piękny taniec! Piotr.
Piotr : Ewa, jestem zaskoczony, bo kroki wykonałaś wszystkie bardzo dobrze. Teraz to co mi się nie podobało, a mianowicie twoja sylwetka, która była taka zgarbiona...
Kacper : Szymon.
Szymon : Z odcinka na odcinek jesteś coraz piękniejsza i coraz lepiej tańczysz. No zachwyciłaś mnie tym walcem. Widać że czujesz ten taniec. 
Kacper : Czy czuje pani walca? Czy walca pani zna? Zapraszam do Kasi.
Kasia : Zadowolona z siebie?
Ewa : Nareszcie:) Tak! Kocham walca wiedeńskiego!
Kasia : Łukasz, co sądzisz o dzisiejszym występie, był lepszy niż tamte?
Łukasz : Wydaję mi się, że tak. Walc to taniec Ewy.
Kasia : No to teraz punkciki. 
 
4 10 9 7 = 30 
 
Kasia : I ładne 30 punktów trafia na wasze konto. Gratuluje bo to wasz najlepszy wynik! Teraz czas na przerwę. A po przerwie kolejny gwiazdy czyli Joasia Krupa, Filip Bobek i Paulina Sykut.  
REKLAMA
Kacper : Witamy. Własnie zakończyła się reklama. Tym razem to ta para wygrała odcinek. Joasia i Przemek!
 
Para nr 12 : Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
  
Joasia : Praca modelki nie jest taka łatwa jak się innym wydaje. Trzeba pozować do zdjęć, udzielać wywiadów. Tym razem to ja będę fotografowała modela-Przemka. Przebiorę go tak że nikt nie będzie wiedział czy to tancerz czy model.
Przemek : Asia miała fajny pomysł. Miło spędziliśmy przy tym czas. 
 
Sambę zatańczy para nr 12!
Joanna Krupa i Przemysław Juszkiewicz
 
Kacper : Joasia kipisz seksem! Zgadza się Kasia?
Kasia : No jasne:) Świetna samba. Bardzo mi sie podobały twoje nogi. 
Kacper : A teraz coś o technice powie nam Iwona.
Iwona : Było dobrze, ale gorzej niż przy fokstrocie. Ładnie dałaś się prowadzić Przemkowi, ale jednak twoja praca nóg mi się za bardzo nie podobała. 
Kacper : Iwona..Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Joasia, czy z Przemka byłby dobry model?
Joasia : Jasne! Przemek jest super!
Kasia : Przemek, a czy z Joasi jest dobrą tancerka.
Joasia : Dobra to za mało powiedziane....ona jest niesamowita
Kasia : To może zobaczmy jakie oceny zmodelują wam jurorzy?
 
8 9 10 9 = 36
 
Kasia : I z modelowali wam piękne 36 punktów. 
Kacper : Jest wspaniałym aktorem, jest przystojny mam prześliczną partnerkę i świetnie tańczy. Czego by tu jeszcze chcieć? Filip Bobek i Blanka Winiarska!
 
Para nr 1 : Filip Bobek i Blanka Winiarska
  
Filip : Bardzo się cieszymy że byliśmy na 3.miejscu w klasyfikacji i, że zdobyliśmy tyle punktów.
Blanka : Było paso doble teraz czas na walca.
Filip : Choreografia jest wspaniała, Blanka miała świetny pomysł na nią.
Blanka : Mamy nadzieję że zachwycimy tym tańcem.
 
Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 1!
Filip Bobek i Blanka Winiarska
Muzyka : Trędowata
 
Kacper : Piękny taniec. Piotr Galiński. 
Piotr : Z odcinka na odcinek jesteś coraz lepszy. Dzisiaj pokazałeś że jesteś tancerzem. Mistrzowska rama. Zatańczyłeś poprostu perfekcyjnie!
Kacper : Szymon?
Szymon : Zachwyciłeś mnie. Bardzo mi się podobał wasz taniec. Nawet ja tak nie zatańczę jak ty. W poprzednim odcinku zapytałem się Karoliny czy mnie pouczy ale teraz będę miał dwie lekcje bo u Ciebie i u Karoliny. 
Kacper : Filip, teraz to będziesz miał pracę. Nauczyć Szymona tańczyć....... Zmykajcie do Katarzyny.
Kasia : Filip jak się zapisuje Szymon to i ja się wybiorę do ciebie na lekcje. Jakie wrażenia po zatańczeniu tego walca?
Filip : Było wspaniale. Nie patrzeliśmy z Blanką na kroki tylko płyneliśmy w rytm muzyki.
Kasia : I to do jakiej pięknej muzyki......Blanka, jesteś zadowolona z tego tańca?
Blanka : Oczywiście, a najbardziej z Filipa. Moim zdaniem zatańczył lepiej niż ja. 
Kasia : Mam nadzieje, że każdy zna już punkty, ale na potwierdzenie zobaczmy je.
 
10 10 10 10 = 40
 
Kacper : Kolejni na parkiecie pojawią się Paulina i Stefano.
 
Para nr 8 : Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
  
Paulina :  Trochę mi się smutno zrobiło, że dostaliśmy mało punktów i prawie byśmy odpadli. W tym odcinku tańczymy ognistą sambę na którą czekałam. 
Stefano : Teraz z Pauliną przeniesiemy się w takie latynoskie rytmy. 
 
Sambę zatańczy para nr 8!
Paulina Sykut-Jeżyna i Stefano Terrazzino
 
Kacper : Ależ się gorąco zrobiło u nas w studiu! To może gorąca jak słońce Iwona?
Iwona : O Dziękuję, Kacprze. Zacznę od słowa : BRAWO! To twój najlepszy taniec. Cóż za piękna promenada. Uczepie się troche pracy bioder ale naprawde szacun dla Ciebie bo samba to do łatwych tańców nie należy.
Kacper : I równie gorąca Katarzyna. 
Kasia : Stefano, gratuluje ci tak uzdolnionej partnerki! Jesteś niesamowita! Tą sambą moim zdaniem zasługujesz na finał!
Kacper : Do finału jeszcze daleko. Ale za to blisko jest to red roomu. 
Kasia : Paulina, na jakie taniec teraz czekasz?
Paulina : Na cha chę. Wogóle czekam żeby zatańczyć te tańce latynoskie których jeszcze nie tańczyłam plus jive którego chciałabym powtórzyć.
Kasia : Stefano, miałeś uczucie w 4 odcinku że odpadniecie?
Stefano : Nie. Ja wierzyłem cały czas w Pauline i w widzów. Dziękujemy. 
Kasia : Mam nadzieje że dziś jurorzy nie ocenią was tak srogo jak w poprzednim odcinku. Zobaczmy.
8 9 10 8 = 35
Kasia : Myślałam że bedzię czterdzieści. Teraz krótka przerwa. 
REKLAMA
Kacper : Kolejna z 10 par to Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński!
 
Para nr 6 : Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
  
Kasia : Ja myślałam że odpadnę w drugim odcinku, no może w trzecim a tu jestem w piątym. Jest mi bardzo miło że dostajemy tyle głosów i tyle punktów. 
Robert : Kasia z odcinka na odcinek się rozwija, pięknieje coraz lepiej tańczy.
 
Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 6!
Katarzyna Skowrońska-Dolata i Robert Rowiński
 
Kacper : Nie mogło być piękniej. Zatańczyliście niesamowicie. Szymon Majewski.
Szymon : Wprowadziliście nas w nastrój czegoś czego nie da się opisać. zatańczyliście fenomenalnie. Te wasze stroje, ta muzyka. Muszę powiedzieć że dzisiaj piękna muzyka u wszystkich par.
Kacper : Wszyscy są piękni. Piotr.
Piotr : W obrazku wyglądało to wspaniale, ale w krokach się trochę pogubiłaś. Za to świetnie trzymałaś ramę i za to należą ci się pochwały.
Kacper : Mam nadzieje że państwo nie patrzą na kroki i głosują. Zapraszam do Kasi.
Kasia : Kasia, który taniec najlepiej wspominasz, z tych co tańczyłaś?
Kasia : Najlepiej w paso doble. Kocham ten taniec. Dobrze wspominam też rumbę bo to był nasz pierwszy taniec.
Kasia : Robert, jak myślisz czy Kasia sprawdzi się w innych tańcach?
Robert : W każdym. Czy to będzie salsa czy cha cha. Kasia jest stworzona do wszystkiego.
Kasia : Dobrze, to teraz zobaczmy punkty. 
 
7 9 10 7 = 33
 
Kasia : Bardzo wysokie noty. Gratuluje.
Kacper : Jaka jest praca aktora? O tym powie nam Maciej Zakościelny który również udzieli kilku lekcji swojej partnerce.
 
Para nr 3 : Maciej Zakościelny i Magdalena Soszyńska-Michno
  
Maciej : Praca aktora jest bardzo trudna. Może trochę łatwiejsza od tańca ale trudna. Najgorsze jest kiedy kręcimy serial i kilkanaście godzin poświęcamy na pozowanie, na nagrywanie serialu. Jest to strasznie stresujące i męczące. W tej chwili gram w serialu "Julia" Roberta Wichrowskiego. 
 
Sambę zatańczy para nr 3!
Maciej Zakościelny i Magdalena Soszyńska Michno
 
Kacper : Świetna samba! W naszym studio to nawet jurorzy są uśmiechnięci......Iwonka. 
Iwona : Jestem uśmiechnięta, ale nie dlatego że było dobrze tylko dlatego że Maciek tak śmiesznie tańczył.....Może i dobrze wykonałeś kroki, ale za to jak wypadałeś z rytmu. Masz mistrzostwo świata w wypadaniu z rytmu. Ale wszystko zakryła profesjonalna choreografia.
Kacper : Mogłem się Iwony nie pytać, ale cóż. Nie warto słuchać Iwony ale za to warto Kasi.
Kasia : Ja widziałam czysta sambę. Bardzo mi się podobało. Świetne obroty i Magda, super choreografia. 
Kacper : Nareszcie jakaś miła opinia. Zmykajcie do Kasi. 
Kasia : Maciej, fajnie ci się gra w "Julii"?
Maciej : Tak, jest to rola drugoplanowa ale jest wspaniała. Polska ma wkońcu swoją telenowelę.
Kasia : Magda chciałabyś być aktorką?
Magda : Niewiem, ale jest to ciekawa praca. 
Kasia : To może teraz nasi aktorzy-jurorzy odegrają role łaskawych sędziów którzy wystawią wysokie noty. 
 
3 8 9 5 = 25
 
Kasia : Mówiąc wysokie noty miałam na myśli same dziesiątki. 
Kacper : Kolejna para to Piotr Kupicha i Izabela Janachowska. 
 
Para nr 13 : Piotr Kupicha i Izabela Janachowska 
  
Piotr : Bardzo czekałem na paso doble. Teraz zatańczę drugi taniec na który czekałem czyli Walca wiedeńskiego. Bardzo się z tego ciesze. 
Izabela : W 4 odcinku Piotr sprawdził się bardzo dobrze. Powinien iść na turniej taneczny. Mam nadzieje że przy walcu też będzie tak dobrze.
Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 13!
Piotr Kupicha i Izabela Janachowska
 
Kacper : Dziś walce wzruszają a samby rozpogadzają. Piotr.
Piotr : To był najpiękniejszy walc tego wieczoru. Piękna rama. Piotr, jesteś wspaniały. 
Kacper : I Kasia.
Kasia : Zgodzę się z Piotrem. Podobał mi się wir w tańcu który był niesamowity. Było rewelacyjnie. Dziękuje wam. 
Kacper : Dziękujemy jurorom. Zmykajcie do Katarzyny. 
Kasia : Piotrze, który taniec twoim zdaniem wyszedł ci najlepiej?
Piotr : Tango i ten walc wiedeński. Dzisiaj był przełom. Tego tańca nie zapomnę nigdy. Te uczucie i ta muzyka..
Kasia : Izo, a twoim zdaniem w której odsłonie Piotr spisał się najlepiej.
Iza : W każdej Piotr jest rewelacyjny, ale najlepiej chyba w walcu. Nie patrzył na kroki tylko tańczył a ja razem z nim i tak wyszedł piękny walc.
Kasia : To teraz zobaczmy piękne punkty za tego pięknego walca.
 
10 10 10 10 = 40
 
Kasia : Brawo! Noty przepiękne. Nasi jurorzy gdyby mieli trzynastki to na pewno też by dali. Teraz krótka przerwa a po niej wystąpią Misiek Koterski, Karola Nowakowska i Małgosia Kożuchowska! Zostańcie z nami!!!
REKLAMA
Kacper : Witamy po przerwie. Teraz czas na showmena naszego programu. Miska Koterskiego!
 
Para nr 5 : Michał Koterski i Janja Lesar
  
Misiek : Dzisiaj zabrałem Janje na plan serialu"Pierwsza Miłość" gdzie gram "Kaśkę".
Janja : Misiek ma trudną pracę. Bardzo podobało mi się na planie tego serialu ale jeszcze nigdy nie miałam okazji go oglądać. teraz obiecuje że będę go śledziła w telewizji cały czas. 
 
Sambę zatańczy para nr 5!
Michał Koterski i Janja Lesar
Muzyka : Take A Chance
 
Kacper : Cóż za kolorowa samba. Iwonka?
Iwona : Widzę że obciąłeś włosy. Przepraszam że nie mówię o błędach technicznych bo było ich tyle że nie zdołam ich wymienić. Żeby przynajmniej jeden krok był dobrze wykonany a tu nic. Miśku, dzisiaj mała klapa.
Kacper : Jaka klapa? Szymon ty może powiesz coś mądrego.
Szymon : Zacznę od tego że musisz się wyluzować. Widzę że ty taki spięty. Ale co do samby to ekstra.
Kacper : To może teraz zmykajcie do Kasi?
Kasia : Misiek, ile lat już pracujesz przy serialu "Pierwsza Miłość"?
Misiek : Już chyba z 2-3 lata. Ale ten czas szybko leci...
Kasia : Janja, czy po pobyciu na planie widziałaś już jakiś odcinek?
Janja : Oczywiście! Obejrzałam ten piątkowy. Jest to świetny serial, polecam wszystkim. 
Kasia : My się tu rozgadaliśmy o serialu a nasi jurorzy czekają na wystawienie punktów. Zobaczmy je, co nie?
 
2 8 9 3 = 22
 
Kasia : Ajajaj....co tak srogo? Mam nadzieje że fani was uratują.
Kacper : Może zobaczmy jak jest w ciepłym domku Karoliny Nowakowskiej? 
 
Para nr 14 : Karolina Nowakowska i Jan Kliment
  
Karolina : Dzisiaj zaprosiłam Janka do mojego mieszkania. Usiądziemy sobie przy ciepłym kominku, zjemy pierniczki, porozmawiamy, pośmiejemy się.
Jan : U Karoliny jest bardzo miło. Piecze pyszne pierniki. Na dworze zimno i ponuro a tutaj ciepło i wesoło. 
Karolina : Ten dzień mogę zaliczyć do tych najlepszych.
 
Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 14!
Karolina Nowakowska i Jan Kliment
Muzyka : I Have Nothing
 
Kacper : Niesamowity taniec. Kasia Glinka.
Kasia : Pięknie....poprostu pięknie. Karolina, jesteś niesamowitą aktorką a teraz jeszcze tancerką. Kobieto ty musisz tańczyć na turniejach razem z Jankiem!
Karolina : Dziękuję bardzo:)
Kacper : I teraz może Piotr.
Piotr : Jesteś fenomenalna. Ten walc to było coś niesamowitego. Bardzo trudna choreografia w której się sprawdziłaś. Tańczyłaś w 98% poprawnie. Jeszcze troszkę i można powiedzieć o tobie profesjonalna tancerka. Brawo!
Kacper : Zapraszam was do red roomu!
Kasia : Karolina, byliście u ciebie w domu, może teraz pójdziecie na śnieżki. Śniegu troche spadło. Co o tym myślisz?
Karolina : No niewiem, może tak zrobimy. Ale u mnie taki śnieg brudny i naprawdę jest strasznie zimno. 
Kasia : Janek, podobało ci sie u Karoliny?
Janek : Jasne! Panuje u niej taka miła atmosfera. Aż chce się życ!
Kasia : Teraz zobaczmy jakimi punktami zapanują nasi jurorzy?
 
10 10 10 10 = 40
 
Kacper : Ostatnia para w przeciwieństwie do ciepłego miejsca poszła pobawić się na śniegu....
 
Para nr 10 : Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan
  
Małgosia : Dzisiaj trochę oderwaliśmy się od treningów i poszliśmy się trochę rozerwać.
Michał : Zabawa w śnieżki to dobry pomysł na chwilę przerwy do tańca. 
Małgosia : Graliśmy w kto kogo najwięcej razy rzuci. Niestety nie wygrałam, bo Michał tak szybko robił śnieżki że nie nadążałam.
 
Sambę zatańczy para nr 10!
Małgorzata Kożuchowska i Michał Stukan!
 
Kacper : Małgosia, pokazałaś teraz swoją drapieżną stronę. Piękna samba. Szymon.
Szymon : No świetnie! Nareszcie się otworzyłaś. Bardzo mi sie podobało to jak tańczysz. Widać że lubisz ten taniec.
Kacper : A co powie Iwona Pavlovic?
Iwona : No ja się trochę uczepie bioder bo nie pracowały za dobrze, ale reszta tańca super. Jeszcze trochę popracujesz i będzie naprawdę dobry taniec.
Kacper : Zmykajcie do Kasi.
Kasia : Małgosia, jak ty to robisz , że tak dobrze tańczysz?
Małgosia : Bez przesady. Tańczę średnio i to wiem. Ale dziękuję ci za miłe słowa:)
Kasia : Michał, czy Małgosie stac na więcej?
Michał : Tak na treningach jest wspaniała. Ale rozumiem na live to jest stres i wogóle.
Kasia : To teraz zobaczmy ostatnią ocene odcinka.
7 10 10 8 = 35
 
Kasia : To był ostatni taniec konkursowy. Zobaczmy jak rozkładają się głosy sędziowskie. 
  
Kasia : To nie możliwe! Aż trzy czterdziestki! Czyli na pierwszym miejscu Filip i Blanka, Piotr i Iza oraz Karolina i Jan. Tabele zamykają Misiek i Janja. To tylko ranking sędziów ale po głosowaniu wszystko może się przestawić. Wracamy po przerwie!
REKLAMA
Kacper : Witamy! Już wszystko jest jasne.
Kasia : Wiemy kto pożegna się z marzeniami o kryształowej kuli.
Kacper : Na tę wiadomość czekają...
Kasia : Karolina i Jan, Piotr i Iza, Joasia i Przemek, Małgosia i Michał, Paulina i Stefano, Kasia i Robert, Misiek i Janja, Maciej i Magda, Ewa i Łukasz oraz Filip i Blanka.
Kacper : A po zsumowaniu punktów odcinek wygrywają.....
Kasia : Filip i Blanka!
Kasia : Na drugim miejscu są.....
Kacper : Piotr i Izabela!
Kacper : Brąz 5 odcinka zdobywają....
Kasia : Karolina i Jan!
Kasia : Zaraz za podium na równie wysokim miejscu uplasowali się....
Kacper : Kasia i Robert!
Kacper : Choreografie do 5 odcinka mogą przygotowywać też.....
Kasia : Małgosia i Michał!
Kasia : Piękne miejsce mają także...
Kacper : Joasia z Przemkiem! 
Kacper : Dzięki widzom na 7.miejscu są....
Kasia : Misiek i Janja!
Kasia : I na ostatnie nie zagrożone miejsce otrzymują....
Kacper : Ewa i Łukasz!
Kasia : Zostały nam dwie zagrożone pary : Maciej i Magda oraz Paulina i Stefano.
Kacper : W kolejnym odcinku nie zobaczmy tańca........Macieja i Magdaleny!
  
Kacper : Brawa dla Macieja i Magdy. Widzowie o was walczyli, ale niestety musieliście odpaść. Oddaje wam mikrofon.
Maciej : Tak myślałem....Szkoda że już nie mogę tańczyć ale napewno wszystko czego się nauczyłem wykorzystam. Dziękuje jurorm za oceny, widzom za głosy, produkcji za zaproszenie. Jest mi trochę smutno. Najbardziej dziękuje Magdzie za to że mogłem z nią tańczyć.
Magda : Zacznę od tego że jest to wspaniały program, w nim poznałam Maćka. On juz podziękował wszystkim więc ja sie dołączam.
Kasia : Maciek i Magda to oni zajmują 10 miejsce w naszym programie.
Kacper : A już za tydzień pary zaprezentują się w salsie i tańcu standardowym którego jeszcze nie wykonywali. Do zobaczenia!
Kasia : Do zobaczenia!
Tabela [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz